1

تاج مبلغ قرارداد تبلیغات لیگ را اعلام کرد

  • کد خبر : 125619
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷

رئیس سازمان لیگ در خصوص واگذاری انحصاری تبلیغات محیطی توضیحاتی را ارائه داد.

 مهدی تاج در نشست خبری انعقاد قرارداد واگذاری انحصاری تبلیغات محیطی فوتبال کشور اظهار داشت: ما حدود دو ماه قبل از اتمام لیگ مزایده عمومی نامحدودی در تمامی روزنامه‌های ورزشی و غیر ورزشی انجام دادیم تا تمام آژانس های تبلیغاتی که می‌توانند تبلیغات محیطی را برعهده بگیرند خود را معرفی کرده و مزایده‌ای صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه هیچ مذاکره‌ای در کار نبوده تصریح کرد: شرکت‌های مختلف برای این امر اعلام آمادگی کردند. ما مبلغ کف را ۳۰میلیارد قرار دادیم که ۳۰۰ میلیون هم باید شرکت‌های دیگر روی آن می‌گذاشتند تا بتوانند در این مزایده شرکت کنند. ۱۱ پاکت به دست ما رسید که این پاکت‌های به صورت کاملا محرمانه تا روز برگزاری مزایده باقی ماند.

رئیس سازمان لیگ خاطر نشان کرد: هیأت رئیسه سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال، کمیسیون معاملات و کمیسیون بازاریابی در این مدت تمام تلاش خود را کردند و جا دارد از تمامی افراد تشکر کنم. از آقای ساکت هم تشکر ویژه می‌کنم که به عنوان مشاور رئیس سازمان لیگ تلاش زیادی در این زمینه انجام داد. مزایده امری است کاملا شفاف که بهتر از این نمی‌توان کاری کرد.

تاج یادآور شد: در روز مزایده ما نمونه اول که اهلیت شرکت‌ها بود را مورد بررسی قرار دادیم یعنی اینکه شرکت‌ها سابقه اجرایی در این زمینه دارند یا خیر. شرکتی که در این مزایده برنده شده بود نامه‌ای از صدا و سیما و همچنین شهرداری داشت که اکثر تبلیغات را برعهده دارد. پس از اینکه این مورد را بررسی کردیم نمونه دوم یعنی قیمت را ارزیابی کردیم که شرکت کانون ایران زمین با پیشنهاد مبلغ ۱۶۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون برنده این مزایده شد. ما پیش از این قراردادمان ۱۶۰ میلیارد بود.

رئیس سازمان لیگ یادآور شد: قرارداد ماه ۲ ساله است و خوشبختانه مزایده خوبی هم انجام شد. پیش از این قرارداد ما با شرکت قبلی ۳ ساله بود. امیدوارم برنامه ریزی خوبی صورت بگیرد و این روند پیش برود. دو اتفاق باید در سازمان لیگ رخ دهد؛ یکی کاهش هزینه و دوم افزایش درآمد. اگر دو سال دیگر مبلغ این قرارداد ۴۰۰ میلیارد امضا بشود نباید تعجب کرد زیرا این مسائل وجود دارد. همانطور که نباید ما به گذشته ایراد بگیریم با این شرایط فوتبال ما پیشرفت خواهد کرد و آینده خوبی در انتظار این رشته خواهد بود. دیگر نیازی به پول‌های متفرقه نیست و بخش عمده‌ای از تبلیغات را این موضوع پوشش خواهد داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=125619

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر