3

گزینه اصلی سرمربیگری تراکتور اعلام شد

  • کد خبر : 125729
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶

جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در گفتگوی اختصاصی با سایت رسمی باشگاه به تشریح برنامه های باشگاه پرداخته و به ابهامات به وجود آمده پاسخ داد .




بنا داریم از فرد گرایی به سازمان گرایی در باشگاه برسیم
نظمی در خصوص ساختار سازی باشگاه برای فصل بعد و اقداماتی که در این خصوص شکل گرفته است گفت : ما بنا داریم از فرد گرایی به سازمان گرایی در باشگاه برسیم و در این خصوص اقداماتی انجام می دهیم ، برای تحقق این امر زیرساخت هایی لازم است که ما در حال آماده سازی این زیر ساخت ها هستیم ، تدوین آیین نامه ها ، روش های کار ، روند های اجرایی و … از این دسته فعالیت ها هستند. در این مدت اندک اقدامات مقدماتی صورت گرفته است و بنا داریم با برنامه ریزی که انجام می دهیم این سازماندهی را برای فصل بعد مسابقات لیگ برتر اجرایی کنیم .

تونی اولیویرا گزینه اصلی فصل بعد ما برای سرمربیگری تیم تراکتورسازی است

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص وضعیت سرمربی تیم برای فصل آینده و تمدید قرارداد تونی اولیویرا گفت : در اول باید عنوان کنم نفری که پیشنهاد جذب تونی را به هیئت مدیره داد بنده بودم و با توجه به جلسات متعددی که تا کنون با ایشان داشته ام به لزوم تداوم همکاری طرفین اشاره کرده ام چراکه خواسته قلبی من حضور تونی بر روی نیمکت تیم تراکتورسازی است ، ما تعامل خوبی با آقای تونی داشته ایم ولی اکنون در ۲ روز اخیر متاسفانه بر خلاف رویه باشگاه مسایلی غیر واقعی مطرح می گردد که هدف از مطرح شدن آن برای ما نامعلوم است ، تونی اولیویرا گزینه اصلی فصل بعد ما برای سرمربیگری تیم تراکتورسازی است ، من اسناد این خواسته خود را در سایت رسمی باشگاه منتشر می کنم تا همگان به صحت و سقم مطالب آگاه شوند ، ما ۱۵ اسفند ماه سال ۱۳۹۲ اولین جلسه خود را برای تمدید قرار داد برگزار کردیم و از سرمربی تیم برنامه خواستیم ، تا با ارائه برنامه سرمربی به هیئت مدیره جهت عقد قرارداد این مربی اقدام کنیم .
جای تامل دارد چرا آقای تونی تا به حال برنامه خود را به باشگاه ارایه نداده است ، من به خود ایشان هم گفتم اگر قرار من به قطع همکاری بود چرا برنامه می خواستم برنامه خواستیم چون مایل به همکاری با ایشان بودیم .

رفع مشکل چمن زمین تمرین کاری نیست که یک روزه حل شود .

بحث بعدی آقای تونی در خصوص امکانات بود ، من در جلسه ششم فرودین نیز گفتم چمن زمین تمرین کاری نیست که یک روزه حل شود ، ما امسال چمن را اصلاح کنیم برای فصل آینده می تواند مورد استفاده قرار گیرد و در این خصوص اقدام می کنیم که آقای تونی نیز این مسئله را قبول کردند .

ما سعی داریم در کنار هزینه ای که می کنیم به نتیجه برسیم

من در جلسه دیروز خواسته ها و برنامه باشگاه را به ایشان اعلام کردم که ایشان هم پذیرای این امر بود و برنامه باشگاه را حرفه ای خواندند . ما با این برنامه می خواهیم سه ساله برنامه ریزی کنیم تا در این زمینه به پایداری برسیم ، در فوتبال ما هزینه های هر ساله زیاد است و در آخر فصل همه چیز به نقطه صفر باز می گردد ، ما می خواهیم بلند مدت تصمیم بگیریم و بر اساس این برنامه پیش روی کنیم ، من از آقای تونی پیشنهاد مبلغ خواسته بودم ، ولی در کنار آن خودم نیز قیمت پیشنهادی داشتم که به صورت مکتوب به ایشان اعلام کردم ، متن مبلغ پیشنهادی من خنده دار نبود بلکه با یک حساب ساده به مبلغ بالایی می رسید . ما سعی داریم در کنار هزینه ای که می کنیم به نتیجه برسیم .

مذاکره با آقای تونی هنوز پایان نیافته است و من از آنها مبلغ پیشنهادی خواسته ام

ما از آقای تونی خواستیم روی پیشنهاد ما فکر کند و بعد از بررسی پاسخ دهد ، اینجا یک معامله است طرفین قیمت ها را مطرح می کنند تا در آخر به نتیجه مناسبی برسند ، ما هم از ایشان خواستیم پیشنهاد خود را ارایه کند ، ولی متاسفانه این مسایل رسانه ای شد و بدون مطالعه دقیق پیشنهاد ما مسایلی را مطرح کردند ، من انتظار بیشتری از آقای تونی داشتم ، ایشان نباید تحت تاثیر حواشی قرار می گرفتند . مذاکره با آقای تونی هنوز پایان نیافته است و من از آنها مبلغ پیشنهادی خواسته ام ، تا در هیئت مدیره مطرح کنم چرا که اکنون چیزی برای ارایه در هیئت مدیره باشگاه ندارم . همکاری باید دو طرفه باشد ، انتظار دارم اگر نظر به همکاری است ، باید در کنار هم راه های رسیدن به توافق را هموار کنیم ، من به نمایندگی از هیئت مدیره با آقای تونی مذاکره می کنم و در آن سو به نمایندگی از تونی در جلسه هیئت مدیره خواسته ایشان را مطرح می کنم .

ما بر لزوم جوانگرایی در طول سه سال برنامه ریزی کردیم .

نظمی در خصوص برنامه ریزی خود برای فصل آینده در خصوص جذب بازیکنان جدید گفت : تراکتورسازی زودتر از همه تیم ها به این مسئله ورود کرده است بطوریکه در جلسه پانزدهم اسفند خود با سرمربی در خصوص بازیکنان فصل آینده تیم بحث کردیم ، تا قبل از جذب بازیکنان توسط باشگاه ها ما اقدامات خود را انجام دهیم ، با توجه به تاخیر صورت پذیرفته در ارایه برنامه توسط سرمربی این برنامه تا کنون به تاخیر افتاده است ، ما باید از همین امروز برای جذب بازیکن اقدام نماییم ، ما در یک سال نمی توانیم جوانگرایی و بومی گرایی کنیم ما با صحبت هایی که با تونی اولیویرا کردیم بر لزوم این جوانگرایی در طول سه سال برنامه ریزی کردیم . ما حتی در مبلغ پیشنهادی خود برای سرمربی جهت معرفی بازیکن جوان به تیم و کشف استعداد پاداش ۱۰ هزار دلاری منظور کردیم .

وارث مشکلات مالی این فصل باشگاه هستم .

مدیرعامل باشگاه در خصوص وضعیت مالی و پرداختی های باشگاه افزود : من ۷ بازی مانده به اتمام بازی های لیگ برتر به باشگاه آمدم و بعنوان مدیرعامل وارث یک سری از مسایل مالی این فصل شدم ، وضعیت مالی باشگاه در وضعیت بسیار بدی قرارداشت ، برای رسیدن به شرایط ایده آل مستلزم گذشت زمان هستیم ، اگر فرصتی باشد اسناد مسایل مالی را نیز مطرح می کنیم ، ما اکنون مشکلی که در پرداختی های خود داریم مبتنی بر توافقات شفاهی بازیکنان با مسئولین وقت بوده است ، اثری مکتوب از این توافقات وجود ندارد و اختلاف های موجود در رقم اعلامی ما در پرداخت ها و بازیکنان نیز به همین دلیل است ، چراکه بازیکنان این توافقات شفاهی را جزو مطالباتشان محاسبه می کنند ولی باشگاه بر روی اسناد مکتوب موجود تصمیم گیری می کند ، ولی با توجه به اختلافات از امور مالی باشگاه خواسته ایم صورت جلسه ای برای تصویه قرارداد بازیکنان تهیه کنند و بر اساس اسناد موجود طرفین مبلغ نهایی بدهی ها مشخص گردد تا طبق روال عادی نسبت به پرداخت آن ها اقدام نماییم .

سعی داریم با برنامه ریزی مناسب فصل آینده بر اساس اصول و قواعد پرداخت داشته باشیم .

متاسفانه مبلغ قراردادها در فوتبال کشور بسیار بالاست و تیم ها توانایی پرداخت این مبالغ را ندارند و اکثر بازیکنان از تیم های قبلی خود بدهی هایی دارند ، ولی بر اساس آمار نسبت به تیم های دیگر پرداخت های نسبتا خوبی داریم و سعی داریم با برنامه ریزی مناسب فصل آینده بر اساس اصول و قواعد پرداخت داشته باشیم .

تراکتور باید همیشه در اوج باشد .

نظمی در ادامه افزود : اگر اسنادی را در سایت منتشر می کنیم فقط می خواهیم هواداران تیم در جریان مسایل باشگاه باشند بدانند که باشگاه بدنبال جذب آقای تونی است ، نباید از جو متشنج به وجود آمده بهره برداری گردد چون طرفین موضوع در این حالت به مشکل بر می خورند ، هواداران باید با اتحاد و یکدلی با کمک به باشگاه برای پیشبرد اهداف تیم بجنگند ، ما باید تلاش کنیم که در تمام میدان ها حرفی برای گفتن داشته باشیم ، چه در لیگ برتر ، چه در حذفی و حتی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا

تراکتورسازی چندسال ضربه این عدم اتحاد و یکدلی را خورده است ، چندسال حضور در لیگ دسته اول ماحصل این عدم اتحاد بین هوادار ، مدیرعامل و هیئت مدیره بوده است ، هواداران فهیم تراکتورسازی باید مراقب این اتفاقات باشند چراکه تراکتور باید همیشه در اوج باشد .

سایت باشگاه تراکتورسازی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=125729

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر