3

توافق اولیه جمشید نظمی با تونی اولیویرا برای فصل بعد

  • کد خبر : 125788
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۹

عصر امروز از ساعت ۱۶ تونی اولیویرا سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز به همراه مدیر برنامه های خود و مهندس نظمی در باشگاه جلسه ای برگزار کردند. در این جلسه دو طرف بر همکاری فی مابین تاکید کردند.  تونی اولیویرا سرمربی تیم تراکتورسازی استراحتی چند روزه از مدیرعامل باشگاه درخواست کرد تا با استراحت در کشور […]

عصر امروز از ساعت ۱۶ تونی اولیویرا سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز به همراه مدیر برنامه های خود و مهندس نظمی در باشگاه جلسه ای برگزار کردند. در این جلسه دو طرف بر همکاری فی مابین تاکید کردند.

 تونی اولیویرا سرمربی تیم تراکتورسازی استراحتی چند روزه از مدیرعامل باشگاه درخواست کرد تا با استراحت در کشور پرتغال و مشورت با وکیل خود پیشنهاد مالی خود را به باشگاه ارایه نماید.

 باشگاه نیز با موافقت با استراحت این مربی خواست با توجه به گذر زمان جهت جذب آسان تر بازیکنان ظرف چند روزه آینده تونی پیشنهادات خود را به باشگاه ارایه نماید تا نسبت به توافقات نهایی و عقد قرارداد اقدامات لازم صورت پذیرد.

 امروز بخشی از پول قرارداد تونی اولیویرا و پاداش‌های این مربی به او تحویل داده شد. تونی صبح فردا راهی کشورش پرتغال می شود تا پس از استراحتی چند روزه پیشنهاد خود را به باشگاه ارایه نماید.

 لازم به ذکر است حدود ۴۸ هزار دلار از قرارداد سال قبل و بخشی از قرارداد اولیویرا در سال جاری که مبلغی حدود ۱۱۰ هزار دلار می‌شود هنوز پرداخت نشده است.

 با توجه به مذاکراتی که امروز انجام شد احتمال حضور اولیویرا برای سال آینده قوت گرفت و تقریبا ۵۰ درصد این کار انجام شده است.

جلسه تفاهم تونی اولیویرا با جمشید نظمی برای فصل بعد

توافق اولیه جمشید نظمی با تونی اولیویرا برای فصل بعد

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=125788

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر