3

“آزمون بزرگی” پیش رو داریم!

  • کد خبر : 125798
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۲

دبیرکل حزب سبز ایران گفت: جریانات سیاسی که به دنبال کسب جایگاهی در انتخابات آینده به واسطه شکست دولت در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها هستند با این بی صداقتی خود تیشه به ریشه نظام می زنند و درختی را می برند که خود آنها روی آن قرار دارند.

حسین کنعانی مقدم در گفتگو با فرارو ضمن بیان این مطلب با تاکید بر اینکه اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه هیچ ارتباطی به دولت ها ندارد گفت: دولت تنها مجری قانونی است که مجلس برخواسته از آرای مردم آن را به تصویب رسانده است و هر دولتی با هر خط مشی می بایست این قانون و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در مورد اقتصادی مقاومتی که قانون هدفمندی یارانه ها هم جزء ای از آن است را اجرایی کند.

 وی افزود: بر این اساس اینکه برخی از جریانات سیاسی آرزوی شکست دولت روحانی در اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها را دارند در گفتار خود در عمل به قانون و قانون گرایی و تبعیت از مقام معظم رهبری صداقت ندارند.

 این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: از این رو باید یک بار برای همیشه تکلیف جریانات مدعی تابع ولایت فقیه را با نظام روشن کرد و در جایگاه قانونی به دلیل سنگ اندازی در اجرای قوانین مصوب مجلس و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری برخورد کرد.

 وی با بیان اینکه اقتصاد ایران راهی جز اجرای قانون هدفمندی یارانه ها و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی ندارد گفت: با توجه به سو مدیریتی که در هشت سال گذشته بر کشور حاکم شده بود، قطار اقتصاد کشور از مسیر صحیح خود خارج شده است و برای بازگشت این قطار به ریل ضروری است که سیاست های اقتصادی جدیدی با کاهش نقدینگی و تورم و پرداخت هدفمند یارانه حاکم شود.

 کنعانی مقدم افزود: بنابراین کشور آزمون بزرگی را پیش رو دارد و همه مسوولان و دلسوزان نظام برای سربلندی در این آزمون باید تلاش کنند، آزمونی که مردم پیشاپیش با تحمل فشارهای اقتصادی به واسطه اعمال تحریم ها و کاستی های دولت گذشته، نمره قبولی گرفته اند.

وی ادامه داد: بنابراین اکنون در آستانه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها باید همه جریانات سیاسی اعم از موافق و منتقد دست به دست هم دهند تا نظام و کشور از آزمون اقتصادی تازه سربلند خارج شوند چرا که همه در یک کشتی به سر می بریم و اگر این کشتی سوراخ شود همه با هم غرق می شوند.

دبیرکل حزب سبز تصریح کرد: جریانات سیاسی که به دنبال کسب جایگاهی در انتخابات آینده به واسطه شکست دولت در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها هستند با این بی صداقتی خود تیشه به ریشه نظام می زنند و درختی را می برند که خود آنها روی آن قرار دارند.

وی تاکید کرد: جریاناتی که این روزها دایه مهربانتر از مادر شده اند و پرداخت یارانه ها به طور مساوی را حق همه مردم می دانند تا از این طریق مردم را رو در روی دولت قرار دهند و آرزوی شکست دولت در اجرای فاز دوم هفدمندی یارانه ها را دارند کسانی هستند که نمی خواهند ثروت ملی صرف پیشرفت کشور شود.

کنعانی مقدم درباره اینکه آیا می توان یکی از اهداف جریانات سیاسی که خواستار شکست دولت در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها هستند تطهیر خود در ناتوانی در اداره امور کشور به خصوص در هشت سال گذشته دانست گفت: همچنان نسبت به عملکرد دولت محمود احمدی نژاد سوالات جدی و اساسی در اذهان مردم باقی است که نه پاسخی به آن داده شده است و احمدی نژاد پاسخی برای آنها دارد.

وی افزود: بنابراین هر اقدامی برای انحراف افکار عمومی می تواند از سوی این طیف سیاسی در دستور کار قرار گیرد تا تحقیق و تفحص مردم از عملکرد این دولت به طور کامل منتفی شود.

این فعال سیاسی ادامه داد: اما یکی از اهداف جریان سازی این طیف سیاسی در قبال عملکرد اقتصادی دولت روحانی، سهم خواهی است و به نوعی با این جریان سازی ها تلاش دارند که از دولت به نوعی حق سکوت بگیرد و دولت روحانی را به سکوت برای برملا کردن سو مدیریت های گذشته وادارد.

کنعانی مقدم در خاتمه گفت: کسانی که به دنبال سهم خواهی هستند باید بدانند که ملت ما عزم خود را جزم کرده اند تا از این پیچ حساس تاریخی گذر کنند و با این جریان سازی ها نمی توانند در مقابل سیل خروشانشان مقاومت کنند و پوششی برای عملکرد خود ایجاد کنند و چهره شان را بازسازی کنند چرا که چهره واقعی آنها برای مردم نمایان شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=125798

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر