1

بردن آبروی مردم عین فساد است

  • کد خبر : 125825
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۹:۳۲

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بردن آبروی مردم عین فساد است گفت: بازرس نمی تواند بدون طی فرایند بازرسی کار مردم را تعلیق کند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ایرج ندیمی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۳ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی، در جریان رسیدگی به طرح اصلاح قانون تشکیل سازمان بازرسی در اخطار قانون اساسی گفت: حتما باید با فساد مبارزه کرد اما از بین بردن آبروی مردم عین فساد است و حکومت درست شده است تا برای نظام آبرو درست کند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی به استناد اصول ۳۴، ۳۵، ۳۶، ۳۷، ۳۸، ۳۹ و ۴۰ قانون اساسی که فرایند دعوی را روشن کرده است گفت: تعلیق کارکنان با نظر بازرسان مجازات است اینکه هنوز تخلف بررسی نشده است می خواهید مردم را مجازات کنید درست نیست.

این نماینده مجلس با بیان اینکه تعلیق نوعی جزاست افزود: مگر بازرس می تواند بدون فرایند و وکیل و دعوی و بدون اجازه دادن دفاع به مردم آنها را از کار تعلیق کند.

گفتنی است ماده ۷ طرح اصلاح قانون تشکیل سازمان بازرسی این اجازه را می دهد که رئیس دستگاه اجرایی پیش از نهایی شدن بازرسی کارمند مضنون به تخلف را از کار تعلیق کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=125825

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر