1

گزینه‌های روی میز برای مدیرعاملی پرسپولیس

  • کد خبر : 125898
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳

وزارت ورزش و جوانان در تلاش است تا بهترین انتخاب را برای هیات مدیره و مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس داشته باشد اما همچنان در رسیدن به گزینه نهایی ناکام مانده است!

پس از آنکه مشخص شد علی پروین نمی‌تواند با وزارت ورزش برای فصل آینده همکاری داشته باشد، این وزاتخانه بررسی گزینه‌های مورد نظرش برای جانشینی وی را آغاز کرد. در این میان محمدرضا ساکت مدیرعامل پیشین باشگاه سپاهان یکی از گزینه‌های مورد نظر وزارت ورزش بود که در گفتگوهای صورت گرفته وی نپذیرفت تا با شرایط وزارت ورزش در باشگاه پرسپولیس کار کند.

با این حال ساکت گزینه‌هایی را به امیررضا خادم پیشنهاد کرده که رایزنی و مذاکره با آنها ادامه دارد. این در حالی است که وزارت ورزش برای رسیدن به گزینه نهایی کار سختی دارد. با وجود اینکه برخی حاضرند به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کار کنند اما شرایطی که وزارت ورزش گذاشته و بدهی‌های میلیاردی که این باشگاه دارد، مانع بزرگی برای نشستن روی صندلی مدیرعاملی این باشگاه است.

مهر/قرار است وزارت ورزش گزینه‌هایی که طی روزهای گذشته مورد نظر داشته را بررسی کند. البته برخی گزینه ها هم از سوی افراد دیگر به این وزاتخانه معرفی شده اند که امیررضا خادم به عنوان مسئول پیگیری این امور در حال بررسی آنهاست. طبق گفته خادم قرار است هیات مدیره پرسپولیس تا روز دوشنبه هفته آینده معرفی شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=125898

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر