1

گودرزی: تحت فشار، کسی را عزل نمی‌کنیم

  • کد خبر : 125943
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵

وزیر ورزش و جوانان گفت: باشگاه‌های صنعتی فوتبال موظف هستند مطابق با ضوابط وزارتخانه عمل کنند.

فارس: محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه با نمایندگان کرسی‌های آسیایی و جهانی گفت: کرسی‌هایی که به دست می‌آوریم بعضی‌ها با تغییر مدیریتی تغییر می‌کرد که این مناسب ما نیست. اعتقاد دارم کرسی‌ها باید تقویت شوند و در ادامه کرسی‌های بزرگتر بگیریم. برای تقویت آن راهکارهایی داشته‌ایم که سعی می‌کنیم دیپلماسی عمومی را در دیپلماسی ورزش فعال کنیم و به جایگاه برتر دست پیدا کنیم.

وی درباره شفاف‌سازی قراردادها و پیام نمایندگان مجلس اظهار داشت: امروز ۱۵۰ نماینده ورزش از اقدام وزارت ورزش و من حمایت کردند که از آنها تشکر می‌کنم. امیدوارم این موضوع تداوم یابد و در ورزش کشور ما مسائل اقتصادی و فرهنگی ابهام‌آور وجود نداشته باشد. امیدواریم اعتماد مردم را جلب کرده و آحاد مردم به سمت ورزش بروند.

گودرزی درباره کنایه روز گذشته به کفاشیان تصریح کرد: دیروز بحث‌هایی گفتم که برداشت آن به خود شما رسانه‌ها برمی‌گردد.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه های صنعتی هم قرارداد بازیکنان را اعلام خواهند کرد یا خیر، اظهار داشت: از مدیران کارخانجات خواستم که مطابق با سیاست‌های دولت گام بردارند و کمک کنند نرخ ورزشکاران رشد بی‌رویه نداشته باشد که نتوانند این پول‌ها را پرداخت کنند که همان به ورزش آسیب می‌زند. از آنها خواهش کردم طبق ضوابط وزارت ورزش عمل کنند و امیدوارم تخطی نکنند.

گودرزی درباره بودجه سال ۹۳ عنوان کرد: این بودجه شفاف است و بر اساس برنامه به فدراسیون‌ها تعلق می‌گیرد. فدراسیون‌هایی که اسپانسر مالی بگیرند تشویق می‌شوند.

وی در پاسخ به این سوال که برخی از ورزشکاران نامه نوشتند و خواستار عزل کوزه‌گری از ریاست فدراسیون هندبال هستند، تصریح کرد: این اقدامات شایسته نیست و عزل و برکناری باید بر اساس معیار خاص باشد. ما هم تحت فشار کاری انجام نمی‌دهیم و کسی را عزل نمی‌کنیم و در مقابل این اقدامات مقاومت می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=125943

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر