2

مهدی تارتار در گسترش فولاد ماندگار شد

  • کد خبر : 126117
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۹:۳۴

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز اولویت و هدف گذاری این تیم در فصل آینده را پوشش نقاط ضعف و آماده ساختن تیمی مناسب برای عملکردی به مراتب بهتر نسبت به گذشته و کسب جایگاه شایسته تر عنوان کرد.

مهدی تارتار پس از توافق نهایی و انتخاب بعنوان سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در فصل آینده لیگ برتر گفت: هدف گذاری کلان ما برای فصل آینده عملکرد به مراتب بهتر نسبت به گذشته است.
به گزارش  روابط عمومی باشگاه گسترش فولاد تبریز، مهدی تارتار پس از ارایه برنامه ها و توافق با باشگاه گسترش فولاد تبریز در تشریح برنامه های خود اظهار داشت: اولویت و محور برنامه های ما شرایط آماده سازی و جذب بازیکنان جدید بود که بحمدالله با بررسی جامع شرایط، به جمع بندی کلی دست یافتیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز اولویت و هدف گذاری این تیم در فصل آینده را پوشش نقاط ضعف و آماده ساختن تیمی مناسب برای عملکردی به مراتب بهتر نسبت به گذشته و کسب جایگاه شایسته تر عنوان کرد.

تارتار با اشاره به اینکه در بحث جذب بازیکنان جدید، اولویت با بازیکنانی بومی است که در سایر تیم ها حضور دارند، گفت: در نظر داریم از تمامی پتانسیل های فوتبال منطقه استفاده کنیم و از سویی دیگر میانگین سنی بازیکنان را نیز متناسب با شرایط لیگ برتر نماییم. وی در ادامه افزود: می دانیم که کارمان برای آینده سخت خواهد بود زیرا که در محدودیت جذب ۱۸ بازیکن بزرگسال هستیم.

مهدی تارتار درخصوص دغدغه های این روزهای هواداران فوتبال تبریز درباره حفظ بازیکنان و  ستاره های جوان گسترش فولاد تبریز در این تیم و فوتبال تبریز، ابراز داشت: هدف ما حفظ اصلی ترین بازیکنان است که یاری کننده ما در ادامه راه باشند ولی همچنان اولویت ما موفقیت مجموعه تیم است.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز درباره انتخاب دستیاران خود گفت: همچنان با دستیاران قبلی با ما همکاری  خواهند داشت ولی احتمالا یک تغییر در جذب دستیار بومی داشته باشیم.

مهدی تارتار با بیان اینکه شرایط لیگ چهاردهم دشوار خواهد بود، گفت:  با توجه به تاکید بر لزوم جوان گرایی در فصل آینده، شاید کیفیت بازی ها پایین بیاید ولی مطمئنا نتیجه و عواید این لیگ برای آینده فوتبال کشور بسیار خوب خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خصوص  زمان آغاز تمرینات این تیم گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، تمرینات آماده سازی تیم از ۱۷ خرداد آغاز خواهد شد.

مهدی تارتار در پایان اظهارات خود ضمن تشکر از مالک، اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز بخاطر اعتماد مجدد به وی بعنوان مربی جوان، گفت: از هواداران فوتبال تبریز نیز بخاطر حمایت هایشان از تیم جوان گسترش فولاد، از آنان می خواهم که در آینده نیز همراه ما باشند تا نماینده شایسته برای فوتبال تبریز باشیم.

غلامرضا سمندر، مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز نیز با اظهارخرسندی از تمدید قرارداد با مهدی تارتار، ابراز امیدواری کرد که تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با هدایت مهدی تارتار و حمایت های هواداران به موفقیت های روزافزون دست یابد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=126117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر