2

اعضای ۷ نفره هیات مدیره استقلال مشخص شدند

  • کد خبر : 127497
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳

وزارت ورزش و جوانان پس از انتخاب ۷ عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ، اعضای ۷ نفره هیات مدیره استقلال را مشخص کرده و گویا قرار است فردا به طور رسمی معرفی شوند.

وزارت ورزش و جوانان پس از انتخاب ۷ عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ، اعضای ۷ نفره هیات مدیره استقلال را مشخص کرده و گویا قرار است فردا به طور رسمی معرفی شوند.

آخرین/بر اساس شنیده ها لیست احتمالی اعضای جدیدهیئت مدیره استقلال از این قرار است:۱٫ مقداد نجف نژاد ( نماینده چندین دوره مجلس شورای اسلامی و رییس هیات مدیره باشگاه استقلال به مدت ۶ ماه، از مهر سال ۱۳۸۵ تا اسفند سال ۱۳۸۵ )۲٫ کامبیز خسروی (یکی از مدیران باسابقه در شرکتهای دولتی و خصوصی اقتصادی کشور)۳٫ مسعود کرباسیان ( رئیس کل گمرک)۴٫ امیدوار رضایی ( برادر محسن رضایی و نماینده چندین دوره مجلس شورای اسلامی)۵٫ منصور پورحیدری (پیشکسوت استقلال)۶٫ هادی طباطبایی (پیشکسوت استقلال)۷٫ علی انصاری ( مالک بازار مبل ایران)

گفته می شود این لیست ۷ نفره افرادی هستند که از سوی وزارت ورزش برای عضویت در هیات مدیره استقلال در نظر گرفته شده اند و فردا به طور رسمی معرفی خواهند شد.

بنابر این گزارش امیررضا خادم ، معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد هیات مدیره استقلال و ترکیب اعضای آن تاکید کرده بود: همزمان با موضوع انتخاب حامی مالی برای باشگاه، بحث هیات مدیره هم در حال بررسی است و بزودی بعد از تایید کمیته ای با حضور مسئولان وزارتخانه ، اسامی هیات مدیره جدید باشگاه استقلال اعلام خواهد شد.

گفتنی است امیر خادم چندی پیش در گفتگویی که با رادیو ورزش انجام داد، از تغییرات عمده در باشگاه استقلال سخن گفته بود.

خادم در مورد ترکیب هیئت مدیره استقلال خبر داد ه بود: تغییرات در هیات مدیره باشگاه استقلال عمده و گسترده است.

جالب اینکه در لیست هیئت مدیره تیم استقلال نیز همانند پرسپولیس دو چهره و پیشکسوت ورزشی حضور دارند و وزارت ورزش سعی کرده که چینش اعضای هیئت مدیره سرخابی ها تفاوت زیادی با هم نداشته باشد.

اما نکته مهم درمورد این لیست، اعضای قدرتمند اقتصادی در آن است که قطعاً می توانند به سهولت مشکلات اقتصادی این تیم پرهوادار را حل و فصل کنند و روزهای روشن را به استقلال بازگردانند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=127497

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر