1

اتومبیل جدید قلعه نویی +تصویر

  • کد خبر : 127992
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷

اتومبیل جدید امیر قلعه نویی چیزی حدود دو میلیارد تومان می ارزد.

امیر قلعه نویی را می توان مازراتی سوار جدید فوتبال ایران معرفی کرد. به دنبال راه افتادن موج مازراتی سواری در فوتبال ایران که البته علی دایی آغاز کننده آن بود سرمربی استقلال هم یک مازراتی شیک و بسیار گران قیمت خریده است. اتومبیل جدید قلعه نویی دو میلیارد تومان می ارزد که البته پسر ۱۸ ساله اش یعنی هوتن بیشتر سوار آن می شود.

این هم عکس اتومبیل جدید سرمربی استقلال:

مجله اینترنتی فرانشرجام جم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=127992

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. البته هیچکس حق اینرا ندارد که داشتن و مال دیگران حسادت کند یا بقولی از اینکه بعضی دارند و ما نداریم نظرتنگی کرده و … !
    اما در این روزها در مملکت ما موجی از افرد راه افتاده که در عین سردرگریبانی اکثریت هشتاد نود در صدی مردم پولهای بی حد و حصری را از بیت المال که متعلق به آحاد مردم هست را با عناوین گوناگون و با قراردادهایی شبهه دار و مزاکرات پشت پرده و ثبت شده و ثبت نشده خصوصا”در فوتبال که گویی منبعی شده برای افردا سیاسی و نظامی که زمان نزدیک شدن به بازنشستگی پلی ست برای پر پول کردن حسابها و جیبشان است زیرا آنچنان مبلغی در این ورزش و فدراسیونش و باشگاههایش جابجا میشود که گویی هیچ حساب و کتابی در او نیست زیرا عملا”وقتی بایک بازیکن یک قرارداد ثبت میشود و در کنارش قراردادی لفظی با مبلغی حتی بیشتر از قرارداد ثبت شده به آن اضافه میکنند این فکر که حساب و کتاب در کار نیست و حتی مقدار پول تزریق شده به این ورزش ثبت هم نمیشود برای آدم مصور میگردد زیرا چنانچه مقدار پول مشخص باشد پس میتوان دقیقا” در آن دخل و خرج محاسبه کرد و کسی نمیتواند از مقررات عدول کند و هرآنچه میخواهد را بدون واهمه به انجام رساند.

  2. با این پولهای بی حساب و کتاب معلومه باید داشته باشه این فوتبال تیم ملی ما که برای یک دست لباس معطله این هم از باشگاههای ما و بریز و بپاش اقا امیر اقامت کشور امریکا را هم بصورت خانوادگی گرفتن برای روز مبادا

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر