4

آخرین تحولات لیست خرید و سیاه قلعه نویی در لیگ برتر چهاردهم

  • کد خبر : 129781
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲

استقلال در لیگ برتر چهاردهم با تغییرات زیادی وارد مسابقات می شود.

امیر قلعه نویی برای جبران ناکامی های فصل گذشته با استقلال قصد دارد این تیم را با تغییراتی جدید راهی لیگ برتر چهاردهم کند.

* دروزاه بان

– خروجی های احتمالی: حضور سید مهدی رحمتی در فصل آینده در ابهام است اما با توجه به جلسه هفته گذشته گلر شماره یک آبی ها با امیر قلعه نویی ماندن او در استقلال را می توان قطعی دانست.

– ورودی های احتمالی: در صورت عدم تمدید قرارداد رحمتی، گزینه های قلعه نویی برای حراست از دروزاه استقلال، محسن فروزان و وحید طالب لو هستند. همچنین فرزین گروسیان دروزاه بان تیم ملی امید به عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال به عنوان دروزاه بان سوم به این تیم پیوسته است.

* مدافعان

– خروجی های احتمالی: استقلال در خط دفاع تغییرات زیادی خواهد داشت. خسرو حیدری تمایلی به تمدید قرارداد با استقلال ندارد، هاشم بیگ زاده و حنیف عمران زاده از قطر پیشنهاد دارند؛ در این میان عمران زاده برای تمدید قرارداد اعلام آمادگی کرده، اما گفته در صورت پرداخت طلب های قبلی حاضر به تمدید است که با توجه به وضعیت استقلال این امر بعید به نظر می رسد. امیرحسین صادقی هم که در اردوی تیم ملی حضور دارد و وضعیتش با استقلال مبهم است. تنها مدافعی که در لیست مازاد قرار دارد، مجید غلام نژاد است که باید به دنبال تیمی دیگر باشد.

– ورودی های احتمالی: هادی عقیلی گزینه اول سرمربی استقلال برای مرکز خط دفاع است. وریا غفوری و علی حمودی هم مهره های مورد نظر برای جانشینی خسرو حیدری هستند که در این بین غفوری با سپاهان قرارداد بسته است.

* هافبک ها

– خروجی های احتمالی: باشگاه استقلال در این فصل توانایی پرداخت مبلغ قرارداد آندرانیک تیموریان را ندارد و او به احتمال زیاد راهی قطر یا بوندس لیگا خواهد شد. احمد جمشیدیان و علیرضا واحدی نیکبخت هم در لیست فروش قلعه نویی قرار گرفته اند و در استقلال جایی ندارند.

– ورودی های احتمالی: امید ابراهیمی اصلی ترین مهره ای است که قلعه نویی در پست هافبک دفاعی به دنبال پیوستنش به استقلال است. سرمربی آبی ها برای بازی سازی بختیار رحمانی، محمد نوری و مجتبی جباری را مدنظر قرار گرفته است که پیوستن هر یک از این سه نفر بعید به نظر می رسد.

* مهاجم ها

– خروجی های احتمالی: مهرداد اولادی، کبه و نظری بازیکنانی هستند که قلعه نویی تمایلی به حضور آنها در استقلال ندارد. محمد قاضی هم برای ماندن ابراز تمایل کرده است اما او نیز مانند حنیف عمران زاده اولویت اولش را دریافت بدهی فصل قبل قرار داده است. تنها مهاجمی که به رغم ناراحتی های فصل قبل در استقلال ماندنی شد، آرش برهانی است.

– ورودی های احتمالی: مهره اول قلعه نویی برای پیشانی خط حمله کریم انصاری فرد است، اما آقای گل لیگ سیزدهم در لیست علی دایی هم قرار دارد و به پرسپولیس نزدیک تر است. آرش افشین مهاجم فصل گذشته فولاد مهره دیگری است که ژنرال دوست دارد آبی پوش شود اما مبلغ بالای قرارداد او می تواند برای آبی ها مشکل ساز شود. سجاد شهباززاده و امین منوچهری آخرین گزینه های قلعه نویی هستند که می توانند در استقلال لیگ چهاردهم قرار داشته باشند.

پانا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=129781

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اندرانیک که هی ناز میکنه ببینیم چه قراردادی و کجا میره

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر