1

نرگس آبیار،جوان برگزیده حوزه فرهنگ شد

  • کد خبر : 131445
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷

همزمان با برگزاری همایش دکترین مهدویت و هفته جوان، از نرگس آبیار به عنوان مهدی‌یاور و جوان برگزیده در حوزه فرهنگ تقدیر شد.

به گزارش ایسنا، نرگس آبیار، نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳»، پنجشنبه، ۲۲ خردادماه، در جشن بزرگ رویش و دهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت مورد تقدیر قرار گرفت.

در این مراسم که با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران و جمعی از مدیران شهری در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار شد، از شش نفر برگزیده دیگر در بخش‌های قرآنی، عزم ملی، مدیریت جهادی، هویت انقلابی، هویت دینی و مدیران جوان توسط خانه شهریاران جوان تجلیل شد.

کارگردان فیلم برگزیده تماشاگران سی و یکمین جشنواره فیلم فجر همچنین در دهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت با شعار “اخلاق و سبک زندگی؛ زمینه‌سار راهبردها و راهکارها” در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما حضور یافت و به عنوان مهدی‌یاور از او تقدیر شد.

در مراسم افتتاحیه این همایش برخی از مسئولان کشور همچون آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه، آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی، استاد اخلاق، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان، تولیت مقدس مسجد جمکران، حسن قشقاوی، معاون وزیر امور خارجه و صالح الوردانی از کشور مصر سخنرانی کردند و از ۲۹ مهدی‌یاور تقدیر شد.

فیلم «شیار ۱۴۳» به تهیه‌کنندگی ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی اثر برگزیده دوره اخیر جشنواره فیلم فجر از نگاه مردمی است و داستان مادران چشم‌انتظار را روایت می‌کند. این اثر سینمایی برگرفته از رمان «چشم سوم» است که توسط نرگس آبیار در حوزه ادبیات دفاع مقدس تالیف شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=131445

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر