6

شایعه انفجار بمب نقل و انتقالات توسط استقلال!

  • کد خبر : 132640
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰

در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال این شایعه مطرح شد که دروازه‌بان تیم ملی غنا با آبی‌پوشان قرارداد امضا کرده است.

نوبت عصر فوتبال استقلال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری شد.
این تمرین حاشیه‌هایی را داشت که در زیر می‌خوانید:
* امید ابراهیمی و محمد قاضی دو بازیکنی بودند که در تمرین امروز حضور نداشتند. قاضی قرار است از فردا در تمرینات استقلال شرکت کند.
* احمد جمشیدیان که روز گذشته قرارداد خود را با استقلال تمدید کرده بود در تمرین امروز عصر به دویدن دور زمین پرداخت. وی با استقبال برخی بازیکنان نیز روبه‌رو شد و کار خود را با آبی‌پوشان آغاز کرد.
* رضا صادق‌پور عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال نیز در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر بود و بعد از دقایقی ورزشگاه را ترک کرد.
* با توجه به اعلام علی نظری جویباری که قرار است از بین سه دروازه‌بان خارجی یک گلر به تیم استقلال بپیوندد، این شایعه در محل تمرین مطرح شد که دروازه‌بان تیم ملی غنا با آبی‌پوشان قرارداد امضا کرده و بعد از پایان مسابقات تیمش در جام جهانی به تهران خواهد آمد.
* امیر قلعه‌نویی به دلیل حضور در همایشی که مربوط به شرکت علی نظری جویباری تشکیل شده بود با ۴۰ دقیقه تأخیر به محل تمرین آمد و برخلاف روزهای گذشته با لباس شخصی تمرین شاگردانش را زیرنظر گرفت.
* حنیف عمران‌زاده زودتر از سایر بازیکنان در کمپ مرحوم حجازی حاضر شد و تمرینات اختصاصی انجام داد.
* مسئول تدارکات استقلال امروز لباس‌های جدید تمرینی آبی‌پوشان را که به رنگ آبی و بدون آستین بود را به آنها تحویل داد. شکل و شمایل این لباس‌ها باعث شد که بازیکنان از پوشیدن آنها استقبال کنند.
* امیر حاج‌قاسم مربی بدنساز استقلال نیز در تمرین امروز عصر حضور نداشت.
* رضا رجبی، منصور پورحیدری و حمید ملک‌احمدی نفراتی بودند که در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشتند.
* انتشار خبر پیوستن جاسم کرار به استقلال باعث شده بود تا تماشاگران در این خصوص صحبت کنند. تعدادی از هوداران استقلال معتقد بودند کرار بازیکنی است که حاشیه دارد و ممکن است مثل سالی که با جباری درگیر شد برای تیم حاشیه درست کند و البته تعدادی دیگر اعتقاد داشتند او با حضورش خط هافبک استقلال را قوی خواهد کرد.
* در بخش اول تمرین که با صحبت‌های جواد زرینچه شروع شده بود، بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و سپس در گروه‌های مختلف بازی آقاوسط انجام دادند. در بخش بعدی تمرین بازیکنان در قالب دو گروه سبز و نارنجی فوتبال روتینی را پشت سر گذاشتند ضمن آنکه کریم بوستانی دروازه‌بانان استقلال را تمرین می‌داد.
* حضور یک دروازه‌بان بلندقامت و جوان باعث شده بود که همه سؤال کنند که او چه کسی است که خودش مدعی شده بود دروازه‌بان دوم تیم سپاهان در سال گذشته بوده است؟
* دکتر نوروزی در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر بود و برای دقایقی با دکتر ستوده در خصوص اخرین شرایط بازیکنان استقلال به صحبت پرداخت.
*تمرینات تیم استقلال فردا در نوبت صبح و بعدازظهر پیگیری می‌شود و آبی‌پوشان ابتدا در زمین گلف ورزشی انقلاب برنامه‌های هوازی و در نوبت عصر کارهای تاکتیکی را پشت سر خواهند گذاشت.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=132640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر