2

۱۳۱ هزار واحد مسکن مهر کشور آماده افتتاح و بهره‌برداری است

  • کد خبر : 132775
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱

آمار مسکن مهر کشور دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد است که تاکنون ۱ میلیون و ۱۲۵ هزار واحد افتتاح و ۱۳۱ هزار واحد نیز آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در شورای مسکن استان اصفهان گفت: ۱۳۱ هزار واحد مسکن مهر کشور آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، احمد اصغری مهرآبادی در هفتادمین جلسه شورای مسکن استان اصفهان با بیان اینکه ساخت مسکن مهر شامل تأمین زمین و تسهیلات بر عهده وزارت راه و شهرسازی است، اظهار کرد: آمار مسکن مهر کشور دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد است که تاکنون ۱ میلیون و ۱۲۵ هزار واحد افتتاح و ۱۳۱ هزار واحد نیز آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

وی در خصوص مشکلات عمده زیربنایی و روبنایی پروژه‌های مسکن مهر افزود: کلیه خدمات زیربنایی و روبنایی بر عهده دستگاه‌های مرتبط می‌باشد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از ساخت ۴۰۰ باب مسجد و ۳۰۰ مدرسه در پروژه‌های مسکن مهر توسط وزارت راه و شهرسازی خبر داد و افزود: با توجه به دستور ریاست جمهوری باقی‌مانده پروژه مسکن مهر با سرعت در حال تکمیل است.

وی تصریح کرد: با تکمیل باقی‌مانده مسکن مهر کشور ۸۰۰ هزار واحد مسکونی اجاره‌ای خالی از سکنه شده و این امر تأثیر بسزایی در بازار اجاره‌بها دارد.

مهرآبادی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان را در ساخت پروژه مسکن مهر مثبت ارزیابی کرد و گفت: در استان اصفهان ۷۵ درصد پروژه مسکن مهر محقق شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=132775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر