2

تمدن:بزودی اسامی زمین‌خواران بزرگ اعلام می شود

  • کد خبر : 13348
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۴

استاندار تهران از تحویل ۴۵ هزارواحد جدید مسکن مهر خبر داد. مرتضی تمدن گفت: ۴۵ هزار واحد مسکن مهر را آماده افتتاح کرده‌ایم و منتظریم در اولین فرصت با حضور مسوولان ارشد، این واحدها را افتتاح کرده و در اختیار شهروندان قرار دهیم. افق نیوز- ایسنا – وی افزود: استانداری تهران ۱۶۵ هزار واحد مسکن […]

استاندار تهران از تحویل ۴۵ هزارواحد جدید مسکن مهر خبر داد.

مرتضی تمدن گفت: ۴۵ هزار واحد مسکن مهر را آماده افتتاح کرده‌ایم و منتظریم در اولین فرصت با حضور مسوولان ارشد، این واحدها را افتتاح کرده و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

افق نیوز- ایسنا – وی افزود: استانداری تهران ۱۶۵ هزار واحد مسکن مهر را تعهد کرده که از این تعداد تاکنون ۴۵ هزار تحویل شده و ۴۵ هزار واحد دیگر نیز به زودی تحویل متقاضیان می‌شود، ضمن آنکه مابقی واحدها نیز باید تا پایان سال ۹۱ به اتمام برسد.

استاندار تهران تصریح کرد: پس از تحویل ۱۶۵ هزار واحد تعهد شده از سوی استانداری در پایان سال آینده، چنانچه افرادی نیازمند مسکن باشند مجددا از آنها ثبت‌نام به عمل خواهد آمد.

تمدن در ادامه در خصوص برخورد با زمین‌خواران پایتخت نیز گفت: جلسات نحوه برخورد و رسیدگی به پرونده‌های زمین‌خواران پایتخت آغاز شده است.

وی با اشاره به همکاری خوب قوه قضاییه در برخورد با زمین‌خواران، تصریح کرد: پس از نهایی شدن احکام قضایی، اسامی زمین‌خواران بزرگ نیز اعلام می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر