2

انتصاب معاونان جدید و مشاور عالی رییس پژوهشگاه بین‌المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله

  • کد خبر : 133687
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷

رییس پژوهشگاه بین‌المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله طی احکامی جداگانه، «قائم مقام» و معاونان جدید «آموزش و تحصیلات تکمیلی» و «پژوهش و فناوری» پژوهشگاه و «مشاور عالی» خود را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار پژوهشی ایسنا با حکم دکتر محمد کاظم جعفری، رییس پژوهشگاه، دکتر ساسان عشقی، عضو هیات علمی پژوهشکده مهندسی سازه به سمت قائم مقام و معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی و دکتر محمد تاتار، رییس و عضو هیات علمی پژوهشکده زلزله شناسی پژوهشگاه به سمت معاونت پژوهش و فناوری پژوهشگاه بین‌المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله منصوب شدند.

دکتر محسن غفوری آشتیانی، موسس پژوهشگاه در سال ۱۳۶۸ نیز به سمت مشاور عالی رییس جدید پژوهشگاه منصوب شد.

جعفری در حکم انتصاب غفوری آشتیانی که از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۸۵ به مدت ۱۷ سال عهده دار ریاست پژوهشگاه بوده تاکید کرده که به منظور پیشبرد اهداف پژوهشگاه و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های وی در سطح ملی و بین المللی به این سمت منصوب شده است.

جعفری همچنین در حکمی دکتر مرتضی بسطامی، عضو هیات علمی پژوهشگاه را به سمت مدیر دفتر فنی و طرح های عمرانی پژوهشگاه منصوب کرد.

براساس این حکم، پیگیری و اجرای طرح های توسعه آتی پژوهشگاه که شامل دو حوزه آزمایشگاه های پیشرفته مهندسی سازه و ژئوتکنیک ( پروژه سوهانک) و طرح توسعه ایستگاه های مرکز ملی شبکه لرزه نگاری باندپهن می باشد به بسطامی واگذار شده و حق امضای تمام اسناد تعهدآور، قراردادها و صورت وضعیت های مربوط به مشاوران حقیقی یا حقوقی و پیمانکار یا پیمانکاران مرتبط با پروژه سوهانک به نمایندگی از سوی ریاست پژوهشگاه، به دکتر بسطامی محول شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=133687

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر