1

شلاق با زنجیرهای آهنی به‌خاطر تن ندادن به جهاد نکاح+تصاویر

  • کد خبر : 133959
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳

با ادامه حملات گروه تروریستی بعثی داعش به عراق نگاهی هر چند گذرا به برخی اقدامات این گروه تروریستی که رویای حکومت در عراق و شام را در سر می‌پروراند، انداخته‌ایم.

عراق این روزها صحنه درگیری‌های فراوانی شده به‌طوری که روزی نیست خبرهای قتل و جنایت گروه‌های تروریستی در این کشور از رسانه‌ها پخش نشود.


جنایاتی که باعث رنجش هر انسانی می‌شود چون تروریست‌هایی که در عراق تحت عنوان داعش فعالیت می‌کنند با اقدامات مشمئزکننده‌‌شان به‌دنبال تصرف کردن خاک عراق هستند.

لازم است بدانید خشونت‌های گروهک تروریستی بعثی داعش برای ایجاد رعب و وحشت در بین مردم انجام می‌شود تا با ارعاب مردم هر چه سریع‌تر بتوانند به اهداف خود برسند البته در این بین نباید از سو استفاده‌ای که دشمنان اسلام از این جنایات می‌کنند غافل شد چرا که مثله کردن یک اسیر آن هم به اسم دین فقط عاملی برای از بین بردن اسلام است چرا که در هیچ مذهبی در اسلام چنین مسائلی وجود ندارد و حتی پیروان ابن تیمیه هم چنین مرامی ندارند اما داعشی‌ها که رویای ایجاد دولت اسلامی در عراق و شام دارند همواره به فجیع‌ترین شکل ممکن دست به قتل و جنایت می‌زنند.

جالب است بدانید “ابومحمد عدنانی” سخنگوی گروه تروریستی داعش اعلام کرده نام این گروه از دولت اسلامی در عراق و شام به دولت اسلامی تغییر کرده و اعضای شورا این گروهک در جلسه‌ای تصمیم به تشکیل خلافت اسلامی گرفته‌اند و ابوبکر البغدادی را با نام کامل “ابراهیم بن عواد بن ابراهیم بن علی بن محمد بدری هاشمی قرشی حسینی” را به‌عنوان خلیفه انتخاب کرده و وی خود را رهبر مسلمانان جهان نامیده است.

این گروهک تروریستی که با پرچم‌ و عمامه‌های سیاه به‌دنبال زنده کردن خلافت بنی عباس است از ظرفیت منطقه‌ای ترکیه، اردن، عربستان و ظرفیت بین‌المللی و همچنین غربی‌ها استفاده می‌کنند البته بعثیانی که در زمان دیکتاتوری صدام در اریکه قدرت بودند از متحدان اصلی این گروهک تروریستی به حساب می‌آیند و جالب‌تر اینکه ارتشی که صدام در سال‌های دیکتاتوری خود تشکیل داده بود عمدتا از مناطق سنی‌نشین بود و فرماندهانش اکثرا از موصل، سامرا و تکریت بودند و حزب بعث عراق شخصیت‌های اصلی‌اش مربوط به این مناطق است.

شایان ذکر است گروهک‌های دیگری که هم‌اکنون در سوریه مشغول اعمال جنایتکارانه هستند هم ادعای داعشی‌ها در ایجاد خلافت اسلامی را به سخره گرفته‌اند به همین خاطر گروهک تروریستی داعش حتی نمی‌تواند با گروه‌هایی که از نظر فکری به هم نزدیک هستند متحد شود و یا حتی نظر مثبت آنها را به سوی خود جلب کند.

اما در پس تمامی این اتفاقات صحبت‌هایی برای استقلال بخش‌هایی از عراق انجام می‌شود که بر این اساس “مسعود بارزانی” رئیس منطقه کردستان عراق در دیدار با نماینده سازمان ملل در عراق با ادامه حملات به دولت مرکزی عراق، خواستار کمک این سازمان در اجرای همه‌پرسی جدایی‌طلبانه شده است.

رئیس منطقه کردستان عراق، با اشاره به همه‌پرسی جدایی‌طلبانه گفته است: کردستان مصمم اجرای همه‌پرسی برای استقلال است و از سازمان ملل خواسته که در اجرای این همه‌پرسی همکاری کند.

این امر نشان می‌دهد که همکاری نکردن کردها با دولت قانونی عراق در خصوص داعش فقط برای رسیدن به خواسته غیرقانونی‌شان است چرا که کردستان عراق از دیرباز جزئی از خاک این کشور بوده اما هم‌اکنون سران کردها خواستار جدایی از سرزمین اصلی هستند البته فروش نفت توسط کردستان عراق و بدون اجازه دولت مرکزی از دیگر اقدامات خودسرانه کردها بوده اما نکته جالب توجه اینجا است که کردها خود با داعش درگیر هستند اما با اینکه در این مورد با دولت نوری المالکی در یک جبهه قرار می‌گیرند اما باز حاضر به همکاری با دولت نشده‌اند و با خواسته همه‌پرسی برای استقلال به تضعیف خود و دولت قانونی دامن می‌زنند چرا که اگر در عراق جبهه متحدی در برابر گروهک تروریستی داعش شکل نگیرد این کشور نمی‌تواند به راحتی شر این تروریست‌ها را برکند.

گفتنی است بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در همایشی در دانشگاه تل آویو مدعی شد: فروپاشی در عراق و دیگر مناطق خاورمیانه رخ داده است که در آنها درگیری‌های میان اهل تسنن و تشیع در جریان است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: ما باید از آرمان‌های کردها برای دستیابی به استقلال حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: کردها مردمی مبارز هستند که پایبندی سیاسی و میانه‌روی سیاسی خود را ثابت کرده‌اند و شایسته استقلال سیاسی هستند.

اخیرا آویگدور لیبرمن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز تشکیل دولت کرد را تایید کرده بود.

گروهک تروریستی و بعثی داعش که با اعمال وحشیانه خود در جهت تخریب چهره اسلام گام برمی‌دارد در جدیدترین اقدام خود ساکنان شهر موصل را مجبور کرده‌اند تا یا با ازدواج دخترانشان و مشارکت آنها در “جهاد نکاح” موافقت کنند یا ۳۰ هزار دلار بپردازند البته این اقدام از سوی تکفیری‌ها مسبوق به سابقه است و در خلال بحران سوریه شاهد صادر شدن این حکم توسط مفتی‌های وهابی بوده‌ایم جالب است بدانید حتی دختر صدام دیکتاتور سابق عراق هم آمادگی خود را برای انجام جهاد نکاح اعلام کرده است.

“رغد” این آمادگی را در صفحه توییتر خود اعلام کرده است و از زنان موصل نیز دعوت کرده که به این دعوت “الضاری” پاسخ مثبت دهند.

این دعوت برای بدعت شرم‌آور گروه تروریستی داعش در حالی است که گزارش‌ها از خودکشی ۴ زن در شهر موصل به‌دلیل اجبار آنان از سوی تروریست‌های داعش برای تن دادن به این عمل حکایت دارد.

شاهدان عینی در استان موصل تاکید کردند که تروریست‌های داعش، مردان موصل را مجبور کردند که همسران و دخترانشان را به عقد مبارزان داعش درآورند.

تعدادی از افراد مسلح داعش با در دست داشتن بلندگو از اهالی موصل خواستند که زنان و همسرانشان را به عقد مبارزان این گروه تروریستی درآورند.

داعشی‌ها دو دادگاه شرعی در موصل ایجاد کرده‌اند که کار آن صدور و اجرای احکام ظالمانه در حق اهالی این شهر است.

قضات این دادگاه، تروریست‌هایی هستند که تابعیت پاکستانی داشته و جلادان آن نیز بیشتر تابعیت عربی دارند و برای کسانی که از تحویل دختران خود و جهاد نکاح آنان خودداری می‌کنند مجازات شلاق با زنجیرهای آهنی را در نظر گرفته و به اجرا در می‌آورند.

“حارث الضاری” رییس هیات موسوم به علمای مسلمین که جماعتی تکفیری است از زنان موصل و جهان عرب خواسته است برای جهاد نکاح با جنگجویان داعش داوطلب شوند.

گفتنی است گروهک منافقین که اعمال شنیع آن هرگز از یاد ملت‌های ایران و عراق نمی‌رود برای نجات خود و پیدا کردن متحد جدید در عراق از گروه شیطانی داعش حمایت کرده و عناصر گروه تروریستی داعش را انقلابی خوانده است.

منابع اطلاعاتی عراقی در مصاحبه با پایگاه خبری “اشرف نیوز” اعلام کرده‌اند: نزدیک به ۱۰ تن از عناصر گروهک تروریستی منافقین به صفوف گروه تروریستی-تکفیری موسوم به دولت اسلامی عراق و شام (داعش) در شهر موصل پیوستند.

این منابع با اشاره به اینکه ۱۲۰ تن از عناصر گروهک تروریستی منافقین در کنار داعش و بقایای رژیم صدام در موصل در حال درگیری با نیروهای ارتش عراق هستند، افزودند: عناصر منافقین در کنار داعش و با پوشیدن لباس رسمی خود به درگیری با نیروهای عراقی می‌پردازند.

این منابع آگاه احتمال دادند عناصر گروهک منافقین از طریق ترکیه وارد شهر موصل شده باشند.

در همین خصوص “عباس البیاتی” عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق در مصاحبه با پایگاه خبری اشرف نیوز با اشاره به اینکه طرف‌های عراقی از اطلاعاتی که در مورد ورود عناصر منافقین از کشورهای اروپایی به عراق و پیوستن آنها به صفوف داعش منتشر شده، اطلاع یافتند، گفت: در صورت اثبات دست داشتن عناصر منافقین در عملیات‌های تروریستی بر ضد نیروهای امنیتی عراق در استان نینوا، دولت عراق تدابیر قاطعانه‌ای در قبال این موضوع اتخاذ خواهد کرد.

وی در ادامه مشارکت عناصر منافقین در توطئه جاری علیه ارتش عراق را بعید ندانست و تاکید کرد: تروریسمی که منافقین بنا نهاد همان چیزی است که داعش و جبهه النصره و دیگر گروه‌های تکفیری که جز زبان خون و کشتار نمی‌فهمند، بنا نهادند.

البته این اقدام سرکرده منافقین جای تعجب ندارد چرا که اعضای این گروهک تروریستی پس از انتقال از اردوگاه اشرف به کمپ لیبرتی منتقل شده‌اند و در آینده باید عراق را ترک کنند اما هنوز معلوم نیست که به کجا خواهند رفت چون هیچ کشوری پذیرای منافقین نیست به همین خاطر سرکرده این گروهک با اعلام حمایت از هم‌مسلکان داعشی خود به‌دنبال راهی است که بتواند اعضای این گروهک را در خاک عراق نگه دارد.

جالب است بدانید سرکرده منافقین همواره از بازگشت به اردوگاه اشرف حرف می‌زند و دولت قانونی عراق را متهم به دزدی اموالشان در اشرف می‌کند.

منافقین در زمان حکومت صدام بیش از ۲۵۰۰۰هزار نفر از مردم عراق را کشته‌اند و این جنایات در حالی انجام شد که صدام از پول ملت عراق، منافقین را تجهیز می‌کرد.

منافقین که در ذات خود نسبت به احکام دین اسلام هم مشکل دارند این بار با وحشی‌هایی متحد شده‌اند که حتی به جنازه‌های اسیرانشان هم رحم نمی‌کنند و سر آنها را پس از تیرباران از تن جدا می‌کند.

پایگاه خبری “وترن نیوز” آمریکا در تحلیلی نوشته است: هدف آمریکا  و اسرائیل در اصل “بالکانیزه” کردن منطقه و کاهش نفوذ ایران است. در واقع داعش محصول تولیدی آمریکا با هدف نبرد نرم با ایران و علیه دولت بشار اسد است که در بدو تولد از سوی آمریکا تعالیم نظامی را دید و از سوی سازمان سیا و وزرات خارجه آمریکا و از طریق مسیر فرعی لیبی تجهیز شد.

وترن نیوز در خاتمه با تاکید بر دروغ بودن ادعای آمریکا درباره نبرد با تروریست‌ها می‌نویسد: «نبرد علیه ترویست» اصطلاحی جعلی و ساختگی است و در واقع ادامه تلاش‌های انگلیس در قرن گذشته برای دستیابی و احاطه بر منابع نفتی غنی خاورمیانه است.

اسرائیل و آمریکا در حال بازی خطرناکی هستند و نبرد کنونی در واقع تلاش برای آشفته ساختن مرزها با اختلال در مسیر انتقال جریان نفت است که بر کشورهای خارج از خاورمیانه و اقتصاد جهانی نیز تاثیر خواهد گذاشت.

ابوبکر البغدادی، خلیفه خودخوانده گروهک تروریستی بعثی داعش در جدیدترین پیامش که به صورت صوتی منتشر شده از همه طرفداران این گروهک تروریستی خواست تا به مناطق تحت تصرف داعش مهاجرت کنند. او این هجرت را «واجب» دانسته است.

البغدادی روز سه شنبه در یک پیام صوتی گفت: « به کشور خود بشتابید. بله این دولت شماست. بشتابید، زیرا سوریه نه متعلق به سوری‌ها و عراق نه متعلق عراقی‌هاست.»

اطلاعات چندانی درباره رهبر داعش که به «شیخ نامرئی»‌ موسوم است وجود ندارد. او برخلاف سرکردگان “القاعده” پیام های ویدئویی منتشر نمی‌کند.

البغدادی در این پیام از فهرست بلندی از کشورهایی که به گفته وی حقوق مسلمانان را نقض می‌کنند از جمله جمهوری آفریقای مرکزی و میانمار (برمه) نام برد و گفت: «به خدا انتقام خواهیم گرفت! حتی اگر طول بکشد، انتقام خواهیم گرفت.»

البغدادی با توصیه به تروریست‌های این گروه برای تشدید حملات خود در ماه رمضان گفت: هیج عملی در ماه رمضان بهتر از جهاد در راه خدا نیست.

وی همچنین از پزشکان، مهندسان، قضات و  متخصصان در امور نظامی و اداری خواست به دولت نوپایش در برخی از مناطق عراق و سوریه کمک کنند.

البته آخرین اخبار از عراق حاکی است که البغدادی سرکرده گروه تکفیری داعش در حمله هوایی جنگنده‌های عراقی در شهر القائم زخمی شده و به سوریه گریخته است.

yjc.ir

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=133959

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر