2

«جنگ مذاکره» در وین در جریان است

  • کد خبر : 133997
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲

یک کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه ما در حال حاضر مشغول جنگ مذاکره هستیم،‌گفت: بلاشک آمریکا و اوباما بیش از ما به ادامه این مذاکرات نیاز دارند.

محمدحسین شیخ‌الاسلام کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره اظهارنظر یک مقام آمریکایی مبنی بر اینکه در صورت عدم سازش ایران ما مذاکرات را قطع خواهیم کرد، اظهار داشت: بلاشک آمریکا و اوباما بیش از ما به این مذاکرات نیاز دارند چرا که اوباما در سیاست خارجی خود موفقیتی نداشته است.

شیخ‌الاسلام ادامه داد: جان‌کری وزیر امور خارجه اوباما درصدد بود تا بین نتانیاهو و محمود عباس قرارداد صلح برقرار کند اما امروز ما در صحنه فلسطین شاهد این هستیم که محمود عباس با دشمنان قسم‌خورده اسرائیل مانند حماس قرارداد بسته و فلسطینی‌ها نیز در حال خروش علیه اسرائیل هستند.

این کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به شکست آمریکا در قضیه سوریه افزود: آنها می‌خواستند که بشاراسد را ساقط کنند که ملت سوریه با رأی به بشاراسد میخ آخر را به تابوت آمریکا زد.

وی با اشاره به شکست طرح‌های آمریکا در منطقه از جمله عراق خاطرنشان کرد: تنها جایی که آنها می‌توانند کارنامه موفقی نشان دهند این است که به زعم خود با ایران توافق کنند که منجر به کنترل برنامه غنی‌سازی ایران شود در حالیکه آنها همزمان با چین و روسیه نیز درگیر هستند.

شیخ‌الاسلام با تأکید بر اینکه ماهیت آمریکا برای مذاکره‌کنندگان ما روشن است، یادآور شد: ماهیت آنها جنایتکاری به سبک ۱۲تیر ۶۷ است که هواپیمای مسافربری ما را با بیش از ۲۰۰مسافر مورد هدف قرار دادند.

این کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: تیم مذاکره‌کننده با چنین موجودات خبیثی در حال مذاکره است که ماهیت‌شان در حال حاضر تغییر نکرده بلکه نیازهایشان تغییر کرده است، لذا ما مشغول جنگ مذاکره هستیم که از این رو هرگونه کوتاهی طرف مقابل را جری خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=133997

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر