2

تعیین دستورالعمل شهریه‌های مهدهای کودک

  • کد خبر : 13534
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۹

حمیدرضا الوند با اشاره به اینکه تعیین دستورالعمل شهریه‌های مهدهای کودک با همکاری سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان به صورت یک نرم افزار تهیه و در پروتکل سازمان بهزیستی مشخص شده است، اظهار داشت: مؤسسان مهدهای کودک می‌توانند مشخصات مهدهای خود را در این سامانه وارد کنند. وی تصریح کرد: پس از […]

حمیدرضا الوند با اشاره به اینکه تعیین دستورالعمل شهریه‌های مهدهای کودک با همکاری سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان به صورت یک نرم افزار تهیه و در پروتکل سازمان بهزیستی مشخص شده است، اظهار داشت: مؤسسان مهدهای کودک می‌توانند مشخصات مهدهای خود را در این سامانه وارد کنند.

وی تصریح کرد: پس از وارد کردن مشخصات مهدهای کودک، سازمان بهزیستی بر اساس ضوابطی که وجود دارد، نرخ شهریه‌ها را مشخص خواهد کرد.

سرپرست دفتر کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی تعیین شده امسال شهریه‌ها تا ۱۵ مهرماه به تمامی استان‌های کشور ابلاغ خواهد شد.

الوند بیان داشت: در تعیین شهریه‌ها تمامی موارد و هزینه‌ها در نظر گرفته شده است، مواردی چون نوع ساختمان، نوع برنامه و نیروی انسانی در نظر گرفته شده است و برای هر مهدکودک به صورت متعارف ۱۵درصد سود حساب شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که حداقل و حداکثر شهریه‌های دریافتی مهدهای کودک چه مقدار است، گفت: هنوز این موضوع را نمی‌توان به صورت کامل بیان کرد و تا ۱۵ مهرماه به این مورد پاسخ خواهم داد.

سرپرست دفتر کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: شهریه‌ها نسبت به سال گذشته افزایش نسبی خواهند داشت ضمن اینکه تعرفه‌های شهرستان‌ها به صورت استانی تعیین شده‌ است و در هر استان ۳ نرخ شهریه بر اساس درجه‌بندی مهدهای کودک در نظر گرفته خواهد شد.

الوند اضافه کرد: امسال به صورت متوسط ۳۱ تعرفه متفاوت در هر استان در نظر گرفته خواهد شد و مهدهای کودک مجاب و موظف هستند تا بر اساس شهریه‌های تعیین شده کودکان را ثبت‌نام و از والدین آنها شهریه دریافت کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که خانواده‌ها در حال حاضر چه مبلغی را به عنوان شهریه به مهدهای کودک پرداخت کنند، گفت: در این شرایط والدین و خانواده‌ها بر اساس تعرفه سال گذشته به مهدهای کودک، شهریه پرداخت خواهند کرد و در مهرماه و پس از تعیین شهریه سال جاری خانواده‌ها مابه‌التفاوت شهریه سال گذشته را پرداخت خواهند کرد.

سرپرست دفتر کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور اضافه کرد: سال گذشته حدود ۵۰۰ هزار کودک در مهدهای کودک ثبت‌نام کرده بودند که این آمار امسال افزایش خواهد یافت/فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13534

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر