2

نتانیاهو: عملیات در غزه گسترش می‌یابد/ بهای سنگینی خواهیم پرداخت

  • کد خبر : 135346
  • ۲۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی با تاکید بر اینکه حماس مسئول حوادث غزه است، اعلام کرد که کابینه جنگ با گسترش عملیات نظامی علیه نوار غزه موافقت کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان نشستی خبری تاکید کرد که حمله زمینی به دنبال رد توافق آتش‌بس از سوی جنبش حماس صورت گرفت.

وی با تاکید بر اینکه کابینه کوچک (کابینه جنگ) با گسترش عملیات نظامی در نوار غزه موافقت کرده است، عنوان داشت: جنبش حماس به توافق آتش‌بس پایبند نبوده و با قبول این طرح مخالفت کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی هم اکنون در تلاش است تا تونل‌های موجود میان غزه واسرائیل را تخریب کند اما انجام این اقدام تنها از طریق حملات هوایی امکان پذیر نیست.

وی افزود: ما بهای سنگینی را در جنگ علیه غزه پرداخت خواهیم کرد اما اگر اقدام به این حمله نکنیم بهای سنگین‌تری را باید بپردازیم.

نتانیاهو در ادامه تاکید کرد: افکار عمومی را برای برخورد علیه “سازمانی تروریستی” قانع خواهیم کرد. هدف از این عملیات حفظ جان شهروندانمان است. ما فقط علیه اقدامات تروریستی وارد عمل می‌شویم و بخاطر قربانیانی که حماس مسئول آن است ابراز تأسف می‌کنیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین گفت: جنگ علیه “تروریسم” بر ما تحمیل شده است وما اسرائیلی‌ها را به پایداری فرا می خوانیم! امروز روز سرنوشت سازی برای اسرائیل است و نیروهای ما حملات زمینی، دریایی وهوایی را علیه حماس آغاز کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=135346

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر