1

در این ۱۰ روز گذشته صهیونیست‌ها مرتکب ضربه بزرگ حیثیتی و بین‌المللی شده‌اند

  • کد خبر : 135407
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی در برداشتن گام‌های عملی برای حمایت از مردم غزه جدی است و طی آینده نزدیک گام‌های جدیدی در این زمینه برداشته خواهد شد.

“علاءالدین بروجردی” در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، ضمن محکومیت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: بازنده جنگ تحمیلی غزه، صهیونیست‌ها هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه غزه سال‌ها در محاصره بوده و صرفا یک مقاومت مردمی بدون داشتن جنگنده و تجهیزات سنگین دارد و صهیونیست‌ها مدعی داشتن چهارمین ارتش قدرتمند جهان هستند، اما در طول ۱۰ روز گذشته شیرازه زندگی عادی مردم در سرزمین‌های اشغالی از هم گسیخته شده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این ۱۰ روز گذشته صهیونیست‌ها مرتکب ضربه بزرگ حیثیتی و بین‌المللی شده‌اند و نفرت جهانی از آنها به شدت افزایش یافته است.

وی ادامه داد: همچنین رژیم صهیونیستی ضربات متعدد نظامی دریافت کرده که این نشان‌دهنده ضعف صهیونیست‌ها حتی در برابر حملات گروه‌های چریکی است.

نماینده مردم بروجرد تاکید کرد: دریافت ضربات متعدد صهیونیست‌ها از سوی مقاومت عملا نشان داد اسطوره گنبد آهنین از میان رفته است.

بروجردی اظهار داشت: بعد از جنگ‌های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و ۸ روزه شاهد شکست دیگری برای صهیونیست‌ها خواهیم بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی در برداشتن گام‌های عملی در زمینه حمایت از مردم غزه جدی بوده و در آینده نزدیک گام‌های جدیدی در این زمینه برداشته خواهد شد.

روز قدس طومار رژیم ننگین صهیونیستی را در هم خواهد پیچید

بروجردی پیشتر  در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، به حملات وحشیانه اخیر رژیم صهیونیستی به مردم مسلمان نوار غزه اشاره کرد و گفت: به شدت این جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع نواز غزه را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: به خاک و خون کشیدن صدها زن و کودک و ده‌ها هزار مسلمان روزه‌دار نشان دهنده این است که رژیم صهیونیستی هیچ حد و مرزی برای جنایت‌های خود در جهان امروز قائل نیست.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سکوت جهان و حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی از این جنایت‌ها نشان دهنده به سخره گرفتن حقوق بشر از سوی کشورهای غربی است.

نماینده بروجرد ضمن انتقاد از عملکرد دبیر کل سازمان ملل متحد در این رابطه گفت: دبیر کل سازمان ملل کشتار ده‌ها زن و کودک در این جنایت‌ها را محکوم نکرده و تنها متعرض دفاع مشروع فلسطینی‌ها و پرتاب موشک به سرزمین‌های اشغالی شد که این نشان دهنده فاصله طولانی دبیر کل سازمان ملل از وظیفه قانونی خویش است.

وی ادامه داد: همه جهان اسلام پاسخ این جنایات را در روز جهانی قدس خواهند داد و این روز به برکت الفاظ قدسی امام روز به روز باشکوه‌تر برگزار می‌شود و سرانجام طومار رژیم ننگین صهیونیستی را در هم خواهد پیچید.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان گفت: امروز وظیفه سازمان کنفرانس کشورهای اسلامی برگزاری جلسات فوق‌العاده جهت کمک به مردم غزه و مقابله با رژیم صهیونیستی است.

اضافه می‌شود؛ همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان رژیم صهیونیستی با حمایت‌های مکرر آمریکا و کشورهای غربی بار دیگر مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین از جمله غزه را به رگبار بسته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=135407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر