1

استیضاح وزیر راه و شهرسازی با ۱۸ امضا به جریان افتاد

  • کد خبر : 135451
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۹

نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی با ۱۸ امضا تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد.

موسی‌الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی از تهیه طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت: جمعی از نمایندگان مجلس طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی را در چند محور آماده کردند که این طرح روز چهارشنبه هفته گذشته تقدیم هیئت رئیسه شد.
او با بیان اینکه طرح استیضاح وزیر راه شهرسازی با ۱۸ امضا تقدیم هیئت رئیسه شد، مشکلات مربوط به مسکن مهر، راه‌های روستایی و شهری، راه‌آهن، عدم پاسخگویی وزارت مسکن به طرح‌های تملک اراضی و زمین، توزیع ناصحیح بودجه شرکت فرودگاه‌ها و عدم برنامه‌ریزی صحیح برای تامین هواپیما و خطوط پروازی برای مناطق مورد نیاز در کشور را از جمله مهمترین محورهای استیضاح آخوندی برشمرد.
به گزارش تسنیم، این نماینده مجلس همچنین از طرح استیضاح وزیر کشور نیز خبر داد و گفت:‌ در حال حاضر نمایندگان زیادی در سه گروه، طرح استیضاح وزیر کشور را به صورت مجزا آماده‌ کرده‌اند که طرحی که بنده برای آن امضا جمع‌آوری می‌کردم، روز چهارشنبه با ۵۰ امضا تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد.
ثروتی گفت: موضوعات مربوط به تقسیمات کشوری حواد غیرمترقبه، مواد مخدر، انتصابات مدیران و به کارگیری بازنشستگان و ضعف مدیریت و برنامه‌ریزی در وزارتخانه از جمله محورهای طرح استیضاح وزیر کشورند.
او بر هیمن اساس گفت: در مورد طرح استیضاح وزیر کشور مقرر شد نشست مشترکی بین نمایندگان خواهان استیضاح برگزار شود تا پس از هماهنگی‌های لازم این طرح‌های استیضاح تجمیح شوند.
نماینده مردم بجنورد در مجلس در پایان گفت: بنده روز چهارشنبه این دو طرح استیضاح را به شخص لاریجانی تحویل دادم و رئیس مجلس هم قول برگزاری جلسه‌ای برای بررسی این موضوع را به بنده دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=135451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر