1

انفجار خونین در پمپ بنزین مشهد + تصاویر

  • کد خبر : 135464
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳

مدیر حوزه سه آتش نشانی مشهد از انفجار در یکی از پمپ بنزین های شهر مشهد و دو مجروح در این حادثه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدیر حوزه سه آتش نشانی مشهد گفت: در این حادثه که ساعت سه و بیست دقیقه بامداد امروز دریکی از پمپ بنزین خیابان هفده شهریور اتفاق افتاد،راکب و سرنشین یک دستگاه موتور سیکلت آپاچی دچار سوختگی و روانه بیمارستان شدند.

ابوالفضل تیموری افزود: در این حادثه، یک دستگاه موتور سیکلت آپاچی پس از سوختگیری از یکی از تلمبه های جایگاه و هنگام خروج از جایگاه به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه، موتور سیکلت وی بر روی سطح زمین افتاد وبا توجه به باز بودن درب باک بنزین موتور سیکلت باعث سرریز شدن بنزین بر روی سطح زمین، جایگاه و انفجار همراه توآم با آتش سوزی شد .

مدیر حوزه سه آتش نشانی مشهد تصریح کرد: خوشبختانه کارکنان جایگاه عرضه بنزین با استفاده از کپسول های اطفای حریق موجود در محل موفق به اطفای اولیه آتش شدند و با رسیدن نیروهای آتش نشانی حریق به طور کامل مهار گردید .

تیموری با بیان اینکه، میزان خسارت حادثه حدود ۶۰ میلیون ریال برآورد شده است افزود: در این حادثه موتور سیکلت آپاچی به طور کامل در آتش سوخت و بخشی از بدنه و لاستیک یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ مجاور موتور سیکلت حادثه دیده نیز دچار خسارت جزئی شد.

مدیر حوزه سه آتش نشانی مشهد درباره علت اولیه این حادثه گفت: ایجاد الکتریسته ناشی از روشن بودن سوییج موتور سیکلت و تماس با بخارات ناشی از بنزین باعث ایجاد انفجار و حریق شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=135464

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر