2

برخی دوست ندارند مذاکرات هسته ای به نتیجه برسد

  • کد خبر : 135722
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۰:۲۷

نماینده مردم تبریز آذر شهر و اسکو در مجلس درباره مذاکرات هسته ای اخیر گفت: برخی ها در داخل کشور دوست ندارند مذاکرات هسته ای به نتیجه مشخصی برسد.

مسعود پزشکیان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت درباره مذاکرات اخیر هسته ای ایران با گروه ۱+۵ گفت: بهتر بود مذاکرات هسته در این دور به توافق جامع منتهی می شد به دلیل اینکه طولانی شدن مذاکرات به فرسایشی شدن موضوع منتهی می شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذر شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با وجود اینکه طولانی شدن مذاکرات از لحاظ اقتصادی مطلوب نیست اما در مجموع تصمیم به تمدید چهار ماهه توافقنامه قبلی هسته ای و آزاد شدن مقداری دیگر ازدارایی های کشور قابل قبول است.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: تیم مذاکرات کننده هسته ای با حفظ خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی به نحویی با گروه ۵+۱ مذاکره کرده که آنها را وادار کرده است که از تحریم های بیشتر ایران خودداری کنند بنابراین باید از تلاش های اعضای تیم مذاکرکننده هسته ای قدردانی کرد.

پزشکیان گفت: باید پذیرفت برخی ها در داخل کشور دوست ندارند مذاکرات هسته ای به نتیجه مشخصی برسد واین موضوع را به نوعی بطور شفاف هم اعلام کرده اند.

عضو کمیسیون بهداشت و درانت مجلس یادآور شد: در دنیای زندگی می کنیم که دارای چارچوب مشخصی است بنابراین باید سعی کرد در آن چارچوب کار کرد

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=135722

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر