2

افشاگری از رقم جدید قرارداد کی‌روش

  • کد خبر : 135737
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۰:۴۷

به گفته یکی از مسئولین فدراسیون فوتبال قرارداد کی‌روش برای ادامه حضورش در ایران سالانه یک میلیون و نهصد و پنجاه هزار دلار است.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال قرار است قرارداد رسمی کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دهم مرداد ماه طی مراسمی امضا شود. این در حالی است که مبلغ قرارداد این مربی پرتغالی همواره طی سال‌های اخیر مورد بحث اهالی فوتبال و افکار عمومی بوده است.

بانک ورزش/ بنا به اطلاعاتی که یکی از مسئولین فدراسیون فوتبال داد، این قرارداد چهار ساله با توجه به رقم قرارداد گذشته کی‌روش تمدید شده و برخلاف آنچه که گفته می‌شد پایه قراردادی کی‌روش با یورو محاسبه نشده است.

این مقام مسئول که نخواست نامی از وی برده شود، در خصوص رقم قرارداد کی‌روش عنوان داشت: «قرارداد قبلی کی‌روش با فدراسیون فوتبال سالانه یک میلیون و پانصد هزار دلار بوده است. که به این مبلغ ۳۰ درصد برای قرارداد جدید اضافه کرده‌ایم.»

با توجه به گفته این فرد مسئول قرارداد کی‌روش برای ادامه حضورش در ایران سالانه یک میلیون و نهصد و پنجاه هزار دلار است.

در حالی که کی‌روش پیش از این عنوان کرده بود برای ادامه کارش در ایران بحث مالی ندارد اما در مذاکراتش در فدراسیون فوتبال، ابتدا خواهان افزایش ۵۰ درصدی مبلغ قراردادش بوده است که این مبلغ با چانه‌زنی‌هایی که از سوی مسئولین فدراسیون با مرد پرتغالی صورت می‌گیرد، به یک میلیون و نهصد و پنجاه هزار دلار کاهش می‌یابد.

کی‌روش با امضای قراردادش سالانه شش میلیارد و دویست و چهل میلیون تومان از فدراسیون فوتبال دریافتی دارد که در مجموع ۴ سال این مربی پرتغالی بیست و چهار میلیارد و نهصد و شصت میلیون تومان به طور خالص و بدون کسر مالیات دریافت می‌کند.

همچنین گفته می‌شود کی‌روش در صورت کسب قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ده درصد از مبلغ قراردادش را به عنوان پاداش و با کسب عنوان نائب قهرمانی ۵ درصد از مبلغ کل قراداد سالیانه اش و برای عنوان سومی، ۳ درصد از مبلغ قرادادش را دریافت می‌کند.

مبلغ قرارداد کی‌روش با حساب دلاری ۳۲۰۰ تومان محاسبه شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=135737

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر