2

دعوت بازیگر شکارچی شنبه به راهپیمایی روز جهانی قدس

  • کد خبر : 135760
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶

«علی نصیریان» پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر ایران گفت: هیچ انسانی با نسل‌کشی‌ای که در غزه در حال روی دادن است موافق نیست و به نظرم سازمان ملل دیگر کارکرد خود را از دست داده است.

«علی نصیریان» درباره فجایع انسانی و کشتار مردم بی‌دفاع غزه گفت: هیچ انسانی دوست ندارد این اتفاق‌ها بیافتد.این اتفاقات ناشی از زوری است که دولت اشغال‌گر اسرائیل بر این مردم بی‌گناه می‌آورد و من فکر نمی‌کنم کسی موافق این وضع باشد.

فارس/ وی ادامه داد: این خیلی واضح است که یک انسان‌کشی، یک نسل‌کشی به خاطر زور، قدرت، اشغال، تسلط، پول و اسلحه اتفاق می‌افتد و کشتن مردم بی‌گناه و زنان و کودکان امری است که هیچ‌کس با آن موافق نیست. این موضوع درباره انسان‌هاست و هرکسی که ذره‌ای احساس داشته باشد و انسان باشد، با این موضوع موافق نیست. آنچه که البته در این میان به جایی نرسد، فریاد است و ما ایرانی‌ها باید به فکر کمک‌های بیشتری به این مردم مظلوم باشیم. از نظر بهداشتی، درمانی، مالی، غذایی و … هر امکانی که وجود دارد باید استفاده کرد.

وی همچنین درباره سکوت مجامع غربی درباره این فاجعه انسانی تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر زور غالب است و سازمان ملل نیز دیگر کارکرد خود را از دست داده است و محل تحت‌الحمایه قدرت و زور و پول شده است. سازمان ملل دیگر جایی برای اعلام نظر ملت‌ها نیست و یکسری زورمندانی که پول و اسلحه دارند، بر آن حاکم هستند و آن را با سر انگشتشان می‌چرخانند. این موضوعی است که دیگر همه دنیا آن را می‌دانند.

بازیگر فیلم ضدصهیونیستی شکارچی شنبه اظهارداشت: زر و زور غالب در دنیاست و اگر کسی بخواهد روی پای خود بایستد باید مقابله کند. همین کاری که مردم مظلوم فلسطین در حال حاضر آن را انجام می‌دهند. البته مردم فلسطین علی‌رغم غیرتی که دارند، دستشان خالی است و تجهیزات رژیم اشغال‌گر قدس را ندارند. آنها امکان دفاع ندارند و هواپیماها و اسلحه و تکنولوژی گنبد آهنین ندارند و معلوم است که فلسطینی‌ها بیشتر صدمه می‌خورند.

وی گفت: خیلی خوب است که این جمعه همه با هم علیه این فجایع راهپیمایی می‌کنیم و البته امیدوارم این حرکت در جهان اسلام روی دهد و این کشتار مردم بی‌گناه متوقف شود. امیدوارم که کمک‌های ایران به مردم غزه بیشتر شود و مردم ایران نیز همواره حامی مردم مظلوم فلسطین خواهند بود.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=135760

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر