1

وقتی استاندار تهران هم زورش به اطلس پلازا و بانک انصار نمی رسد

  • کد خبر : 135819
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳

در کمال تعجب در حالی استاندار تهران صحبت از توقف ساخت و سازهای غیرقانونی در تپه های عباس آباد می کند که اطلس پلازا همچنان با بهانه ی غیرقانونی طرحهای تی.او.دی مترو در حال فعالیت و ساخت و ساز است.

به گزارش الف، تا یکسال پیش مسافران مترو وقتی از گود بزرگ کنار ایستگاه حقانی عبور می کردند، همگی به اتفاق از ساخت یک پارکینگ بزرگ طبقاتی در کنار این ایستگاه مترو که به نوعی یک “پارک سوار” برای مسافران بالاشهری محسوب می شود، خوشحال بودند تا اینکه خبر واگذاری آن به یکی از شرکتهای زیرمجموعه بانک انصار و خبر ساخت “مال”ی دیگر در کنار مالهایی که همچون قارچ بدون ضابطه در تهران در حال احداثند، لبخندهای رضایت را از لبان مسافران مترو محو کرد.
آنگونه که مسیر آنلاین گزارش کرده، علی رغم ساخت این پروژه در منطقه ممنوعه تپه های عباس آباد، اما متاسفانه هیچ اقدام عملی در خصوص توقف این پروژه علیرغم نظر صریح مقامات عالیرتبه نظام که دستور ممنوعیت هرگونه ساخت و ساز را در این تپه های داده بودند، نه از سوی شهرداری و نه از سوی بانک انصار صورت نپذیرفت.
در اینخصوص استاندار تهران نیز روز گذشته طی مصاحبه ای با ادعای توقف ساخت و ساز در تپه های عباس اباد بدون نام بردن از پروژه عظیم “اطلس پلازا” تنها با اشاره به توقف ساختمان بانک مرکزی خاطر نشان کرد: در حال حاضر هیچگونه ساخت و سازی در این منطقه انجام نمی شود و ساخت و ساز ساختمان بانک مرکزی نیز در حال حاضر متوقف است.
وی با بیان اینکه هیچکدام از برنامه ها و طرحهایی که برای این منطقه پیش بینی شده بود، تاکنون اجرایی نشده، در خصوص ساختمان استانداری در این منطقه گفت: این ساختمان در دولت گذشته ساخته شده و به تازگی استانداری به این ساختمان منتقل شده است و در حال حاضر نمی توانم پیشگویی کنم که آیا استانداری از این ساختمان می رود یا نمی رود. به گفته استاندار تهران، بعید به نظر می رسد شورای عالی شهرسازی پس از این اجازه هیچگونه ساخت و سازی را در این منطقه بدهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=135819

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر