1

جوان مانتو فروش، اینگونه گول دختر فراری را خورد

  • کد خبر : 135876
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵

دخترانی که آرایش غلیظ می کنند و به دنبال مانتوهای کوتاه و چسبان هستند خیلی زود فریب می خورند چون آن ها کمبودهای خود را با این اعمال بروز می دهند.

روزنامه خراسان نوشت:

بهروز، جوان ۲۲ ساله ای که به اتهام مخفی کردن یک دختر جوان دستگیر شده است در حالی که تلاش می کرد به افسر پرونده اثبات کند هیچ رابطه نامشروعی با مهتاب نداشته است، گفت: سال گذشته هنوز چند ماهی از پایان دوران سربازی ام نگذشته بود که پدرم به خاطر سکته قلبی فوت کرد و من برای تامین مخارج مادر و خواهرم در یک مانتوفروشی مشغول به کار شدم.

یک روز که با دیگر همکاران هم سن و سال خودم صحبت می کردیم یکی از آن ها گفت: دخترانی که آرایش غلیظ می کنند و به دنبال مانتوهای کوتاه و چسبان هستند خیلی زود فریب می خورند چون آن ها کمبودهای خود را با این اعمال بروز می دهند. او گفت: فقط کافی است از ریخت و قیافه این گونه دختران تعریف کنی! و آن ها با همین تملق بلافاصله باب دوستی را باز می کنند!

بهروز در ادامه ماجرا افزود: روز بعد از این ماجرا هنگامی که در فروشگاه تنها بودم «مهتاب» به همراه دختر دیگری وارد مغازه شد بوی زننده ادکلن او که فضای فروشگاه را پر کرده بود آزارم می داد او در حالی که حجاب نامناسبی هم داشت به سمت مانتوهای «آستین  کوتاه» رفت در این لحظه به یاد حرف های همکارم افتادم و خطاب به او گفتم: این مانتوی قرمز خیلی مناسب آرایش های زیبای شماست! او با شنیدن این جمله لبخندی زد و گفت: چشم های شما قشنگ می بیند، اما وقتی از بوی ادکلنش تعریف کردم او شیشه بزرگ ادکلنی را از کیفش بیرون آورد و گفت: این هم نوع مردانه اش است مال شما.

بدین ترتیب من و مهتاب با یکدیگر آشنا شدیم تا این که چند روز بعد او با من تماس گرفت و گفت خانواده اش در تهران ساکن هستند و می خواهد فردا به تهران باز گردد پس از من خواست تا اجازه دهم شب را کنار خواهرم باشد. من که به خاطر یک کنجکاوی ساده، درگیر این ماجرا شده بودم نتوانستم به او «نه» بگویم. آن روز بعدازظهر او را به خانه بردم و طوری که مادرم متوجه نشود به اتاق خواهرم رفت. به خواهرم گفته بودم «مهتاب» نامزد همکارم است و می خواهد با او آشنا شود! ولی هنوز یک ساعت از حضور مهتاب نگذشته بود که کارآگاهان آگاهی او را در خانه ما  دستگیر کردند . مادرم وقتی او را دید و متوجه ماجرا شد رنگ از رخسارش پرید و نقش بر زمین شد …من قصد ازدواج با او را نداشتم و نمی دانستم او یک دختر فراری است من فقط می خواستم از سر کنجکاوی حرف های همکارم را تجربه کنم…

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=135876

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر