1

امضای بیش از ۲۰۰ نماینده مجلس پای ‌نامه تشکر از قالیباف

  • کد خبر : 135896
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از امضای بیش از ۲۰۰ نفر از نمایندگان پای ‌نامه تشکر از شهردار تهران به خاطر طرح تکریم زنان کارمند خبر داد.

نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: بیش از ۲۰۰ نفر از نمایندگان متن تشکر نمایندگان از محمدباقر قالیباف شهردار تهران را امضاء کردند.

این گزارش حاکی است، در پی تصمیم شهردار تهران برای اجرای طرح سالم‌سازی محیط کار که بر مبنای جداسازی و عدم اختلاط فضاهای کاری زنان و مردان در شهرداری تهران صورت گرفت، بیش از ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبادرت به امضای نامه‌ای با موضوع تشکر از محمدباقر قالیباف شهردار تهران کردند.

این مصوبه که بر طبق آن هیچ بانوی شاغل در شهرداری از کار، بیکار نمی‌شود بلکه جایگاه آنان را در این نهاد ارتقا پیدا می‌کند، با هجمه مغرضانه رسانه‌ای در درون و بیرون مرزها مواجه شد و بی‌توجه به اینکه شهرداری صرفاً مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را پیاده کرده و خود، مبدع این طرح نبوده به تخریب توأمان طرح و مجری آن پرداختند.

اجرای این طرح که نام کامل آن «حفظ کرامت زن و افزایش امنیت روانی او در محیط کار» است به گفته قالیباف در ادامه احداث پارک‌های ویژه بانوان صورت گرفته است، همان پارک‌هایی که به گفته او « … زمانی که در تهران پارک‌هایی برای بانوان ایجاد کردیم همین رسانه‌ها می‌گفتند می‌خواهند خانم‌ها را در جامعه راه ندهند که این حرف احمقانه‌ای بود … »

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ما نمایندگان مجلس حمایت خود را از کار ارزشمند و خداپسندانه طرح تکریم خواهران کارمند، آقای دکتر قالیباف شهردار محترم تهران در جداسازی محیط اداری کارمندان شهرداری اعلام می‌کنیم.

این اقدام فرهنگی و ارزشی و غیرتمندانه موجب امنیت و آسایش خواهران کارمند و خدمت بزرگی به آنهاست.

به علاوه این اقدام اسلامی سنت حسنه‌ای خواهد شد که انشالله در تاریخ ماندگار خواهد گردید.

والسلام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=135896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر