2

احزابی که در ضیافت وزیر کشور شرکت می‌کنند

  • کد خبر : 135904
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۱

اعضای برخی احزاب سیاسی کشور، شنبه آینده با رحمانی فضلی وزیر کشور دیدار می کنند.

۱۴دی ماه سال گذشته بود که وزیر کشور اولین نشست هم اندیشی خود با احزاب و تشکل‌های سیاسی را در سالن پیامبر اعظم(ص) وزارت کشور برگزار کرد.

فارس/در این جلسه که با حضور دبیران و نمایندگان بیش از ۶۰ حزب برگزار شد، بیش از ۳۵ نفر از نمایندگان به بیان دیدگاه‌های خود درباره موضوعاتی مانند فعالیت حزبی، یارانه احزاب، احیای خانه احزاب و اصلاح قانون احزاب پرداختند.

در این دیدار وزیر کشور وعده کرده بود که جلسه ای را با حضور حسن روحانی رئیس جمهور برگزار کند که این امر تحقق پیدا کرد و احزاب دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا هر کدام جلساتی جداگانه را با حجت الاسلام روحانی برگزار کردند و به تبیین مواضع، دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند.

بر این اساس سومین جلسه مشترک وزیر کشور با احزاب سیاسی به دلیل تقارن زمان این جلسه با روزهای ماه مبارک رمضان به جلسه ضیافت افطاری تبدیل شده و این ضیافت روز شنبه چهارم مردادماه برگزار می شود.

برهمین اساس نمایندگان احزاب موتلفه اسلامی،اعتماد ملی،جامعه اسلامی انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار، حزب سبز،نواندیشان جوان،جمعیت آبادگران،جبهه مردمی اصلاحات،جامعه اسلامی کارمندان،حزب آزادی در گفت‌وگو های جداگانه با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس از حضورشان در ضیافت افطاری وزیر کشور خبردادند و تاکید کردند که در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد.

برپایه این گزارش،رویکرد اصلی دیدار وزیر کشور با بیش از ۷۰ حزب و تشکل، «نشاط سیاسی در کشور» و تسهیل فعالیت سیاسی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=135904

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر