1

افشای دروغ بزرگ به ۳ پرسپولیسی!

  • کد خبر : 135943
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۵

انگار فوتبال ایران نمی‌خواهد روز خوش ببیند و روزگاری نباشد که یک “ف. ک” یا هر اسم دیگری قانون و اخلاق را زیر پایش خرد و خاکستر نکند؛ فعلا که در لیگ چهاردهم یک “ف.ک” از نوع مدرنش پیدا شده است!

در حالی که این روزها همه از پاکسازی فوتبال و مبارزه با بی اخلاقی‌ها حرف می‌زنند، به نظر می‌رسد برخی هنوز متوجه اهمیت این موضوع نشده‌اند و تلاش می‌کنند از راه‌های خلاف و بدون رعایت اصول اخلاقی به موفقیت برسند.

ایسنا/ چندی پیش فوتبال بیمار ایران با پدیده شومی دست به گریبان بود که روح و روان بزرگان این ورزش، دست اندرکاران و هواداران فوتبال را می‌آزرد. مربیانی در فوتبال ایران بودند که با دلالی و تخلف‌های متعدد فضای فوتبال را آلوده می‌کردند ؛ “ف.ک” نماد این جریان بود و آن روزها سر و صدای زیادی هم به پا کرد.

این روزها اما دامنه این حروف مقطعه خلافکار نه تنها کم نشده که انگار بیشتر هم شده است؛ “الف، ب، پ، ت، ث، ج، چ، ح، خ و …”

حرف اول یا حرف آخر این حروف مهم نیست، بلکه آنچه اهمیت دارد این است که به جای ادبیات دلنشین از دل این حروف اسامی متخلفان و دشمنان اخلاق حرفه‌ای نصیب فوتبال ایران شده است.

ماجرا از این قرار است که یک مربی جوان – و اگر این رفتار غیر اخلاقی‌اش را ترک کند آینده‌دار- به چند فوتبالیست لیگ برتری زنگ زده و با طرح مطالب خلاف واقع قصد داشتند آنها را مجبور کند که به تیمش بپیوندند.

کریم انصاری فرد ، رضا حقیقی و حسین ماهینی تنها نمونه‌های فاش شده از قربانیان این مربی هستند؛ مربی جوان این تیم به این سه بازیکن زنگ زده و به کذب به آنها گفته که مشکل سربازی دارند یا کارت پایان خدمت‌شان دارای اشکال است و آنها باید با حضور در تیم او این مشکل را حل کنند!

نکته جالب این است که کریم انصاری فرد پیش‌تر از معافیت سه برادری بهره برده و نیازی به گذراندن دوره خدمت وظیفه ندارد و رضا حقیقی هم سربازی‌اش را در تیم فوتبال فجر سپاسی گذرانده است. این دو بازیکن این مساله را به مربی قصه ما گفته‌اند، ولی او انگار دست بردار کارش نبوده که به نفر سوم هم زنگ زده است!

فعلا که بازار “ف . ک” های مدرن داغ است اما باید همین اول راه جلوی بروز این رفتارها گرفته شود. الفبای فارسی ۳۲ حرف دارد که اگر قرار باشد از هر کدام‌شان نام یک مربی جوان خلافکار بیرون بیاید… وای به حال فوتبال ایران!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=135943

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر