1

رونمایی مزدا از نسل چهارم Mazda 2 +تصاویر

  • کد خبر : 135952
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱:۱۸

مزدا اخیرا خودروهای فوق‌العاده‌ای را روانه بازار کرده است. مزدا ۳ و مزدا ۶ بهترین گزینه‌های خرید در دسته خود هستند. Mazda CX-5 یکی از خودروهای محبوب است و Mazda Miata نیز شرایطی مشابه دارد.

فارنت: مزدا اخیرا خودروهای فوق‌العاده‌ای را روانه بازار کرده است. مزدا ۳ و مزدا ۶ بهترین گزینه‌های خرید در دسته خود هستند. Mazda CX-5 یکی از خودروهای محبوب است و Mazda Miata نیز شرایطی مشابه دارد.

مزدا بدون درنگ و معطلی نسل چهارم مزدا ۲ را این‌بار برپایه طرح مفهومی به نام Hazumi که در نمایشگاه جنوا موتور سال جاری به نمایش گذاشته بود رونمایی کرد.

نکته جالب توجه اینکه این مدل تقریبا در همه قسمت‌ها مشابه طرح مفهومی یاد شده است. این جمله بدان معناست که مزدا ۲ خارق‌العاده به نظر می رسد. استفاده از زبان طراحی Kodo در مدل‌های فعلی مزدا و مشابهت جلوپنجره مزدا ۲ با پرچمداران بزرگ‌تر تولیدی شرکت مزدا همه و همه باعث شده شاهد رونمایی از خودرویی منحصربه فرد در این کلاس باشیم.


مدل ۲۰۱۶ مزدا ۲ در پاییز سال جاری روانه بازار آمریکا خواهد شد. شرکت مزدا اعلام داشته این خودرو با موتور ۱٫۳ لیتری بنزینی و در نسخه دیگری با موتو ۱٫۵ لیتری گازوئیلی روانه بازار ژاپن خواهد شد و البته موتورهای مورد نظر برای بازار آمریکا نیز در زمانی دیگر معرفی خواهند شد. اگر مزدا ۲ نیز جاپای مدل‌های محبوب مزدا بگذارد، طبعا شاهد حضور یک خودروی بی‌نظیر و البته جمع‌وجور در این کلاس خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=135952

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر