2

کشورهایی که می‌توانند باید کمک‌های خود را به کرانه باختری بفرستند

  • کد خبر : 136010
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کشورهایی که می‌توانند باید کمک‌های خود را به کرانه باختری بفرستند تا با مسلح شدن مردم فلسطین، مردم این منطقه خود در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به صحبتهای روز گذشته مقام معظم رهبری در مورد لزوم تجهیز کرانه باختری رود اردن گفت: هر کسی توان کمک‌رسانی به مردم فلسطین را دارد باید از طریق ساکنان کرانه باختری رود اردن کمکهای خود را به دست ساکنان این منطقه برساند.

وی افزود: کشورهایی که توان کمک‌رسانی به غزه را دارند باید به گونه‌ای عمل کنند که بخشی از سختیهای تحمیل شده به مردم غزه کم شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران نیز طی چند روز گذشته اقداماتی را در جهت کمک‌رسانی به غزه صورت داده که دعوت از کشورهای اسلامی برای این امر و رایزنی با کشور مصر برای بازگشایی گذرگاه رفح از جمله این موارد است.

کوثری خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های کمک به فلسطین مسلح کردن مردم کرانه باختری است تا از این طریق مردم فلسطین خود بتوانند در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند.

وی افزود: علی‌رغم جنایات غیرانسانی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه ما شاهد سکوت مجامع بین‌المللی به ویژه سازمان ملل و شورای امنیت و حتی حمایت آمریکا و انگلی از جنایات این رژیم هستیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=136010

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر