1

احمدی مقدم: دشمنان می‌بایست در نحوه ادبیاتشان با ایران بزرگ تجدیدنظر کنند

  • کد خبر : 136125
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳

دشمنان تلاش می‌کنند از همه اهرم‌ها و ابزارها استفاده کنند، اما وقتی با همه سلاح‌ها و قدرت‌هایشان یک کشور را با عرض ۲۰ و طول ۳۰ کیلومتر نمی‌توانند عهده‌دار شوند می‌بایست در نحوه ادبیاتشان تجدیدنظر کنند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر فلسطین را میدان بازی بین نمایندگان جبهه استکبار و خط مقاومت در نظر بگیریم، طبیعی است اگر آن‌ها دست به چنین حماقتی در تهدید تمامیت ارضی ایران بزنند، پاسخ ملت ایران واضح است و این‌ها تهدیدات کلامی بیش نیست.

مهر/سردار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه پاسخ ایران در مقابل تهدیدات دشمنان چیست؟ اظهار داشت: دشمنان تلاش می‌کنند از همه اهرم‌ها و ابزارها استفاده کنند، اما وقتی با همه سلاح‌ها و قدرت‌هایشان یک کشور را با عرض ۲۰ و طول ۳۰ کیلومتر نمی‌توانند عهده‌دار شوند می‌بایست در نحوه ادبیاتشان با ملت بزرگ و مقتدر ایران تجدیدنظر کنند.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: اگر فلسطین را میدان بازی بین نمایندگان جبهه استکبار و خط مقاومت در نظر بگیریم، طبیعی است اگر آن‌ها دست به چنین حماقتی بزنند، پاسخ ملت ایران واضح است و این‌ها تهدیدات کلامی بیش نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=136125

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر