2

شمخانی: بازیگرانی در جهان اسلام بدنبال ساکت گذاشتن ماجرای فلسطین هستند

  • کد خبر : 136145
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: امروز کسانی که در غزه مقاومت می کنند فرزندان روز قدس هستند و پیام امام راحل را به خوبی درک کرده و غزه را به دژ محکمی تبدیل کرده اند.

علی شمخانی در حاشیه راهپیمایی روز قدس به خبرنگار ایرنا گفت: جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی خون مسلمانان را به جوش آورده است و آنان برای حمایت همه جانبه از مردم مظلوم غزه حضوری باشکوه و گسترده در مراسم راهپیمایی روز قدس داشتند.

وی بر لزوم وحدت و انسجام مسلمانان تاکید کرد و گفت: همان طوری که مقام معظم رهبری فرموده اند راه مقابله با تجاوز دهشتناک رژیم غاصب اشغالگر قدس دل بستن به مجامع بین المللی و ساکتین نیست و خود مسلمانان باید اقدامی اساسی در این زمینه به عمل آورند.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در این مراسم اظهار کرد: مردم به پیام رهبری بار دیگر لبیک گفتند و حضوری گسترده در این مراسم داشتند.

شمخانی اظهار امیدواری کرد: جهان اسلام چاره اندیشی اساسی و جدی در این زمینه به عمل آورند و ساکتین نیز اقدامی صورت داده تا درنهایت شاهد خلاص شدن مردم غزه از محاصره باشیم.

وی با اشاره به تفاوت های روز قدس سال ۵۸ و ۹۳ اظهار کرد: این دو روز تفاوت های زیادی با هم داشته که از جمله آن فهمیدن همگان به جنایتکار بودن رژیم صهیونیستی و حمایت بی چون وچرای استکبار جهانی از این رژیم است.

شمخانی با بیان این که وحدت و اتحاد مهم ترین راهکار برای رسیدن به این هدف مهم است، گفت: اما متاسفانه در جهان اسلام بازیگرانی وجود دارند که به جای ایجاد اتحاد و انسجام بدنبال ساکت گذاشتن این وضعیت هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=136145

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر