1

دردسر چت برای یک زن متاهل

  • کد خبر : 136250
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷

مرد جوانی که در چت با زنی آشنا شده و می‌خواست با تهدید او را مجبور به طلاق از همسرش کند، دستگیر شد.

سرهنگ «یزدان نیکنام» رئیس پلیس فتای استان البرز گفت: چندی پیش مردی به پلیس مراجعه کرد و اعلام داشت چند روزی است که باخبر شده همسرش در یکی از اتاق‌های گفت وگوی اینترنتی –چت- با جوانی ارتباط پیدا کرده و او نیز با تهدید از همسرش خواسته زندگی‌اش را ترک و با او ازدواج کند.

وقتی مأموران وارد عمل شدند زن جوان در تحقیقات گفت: حدود ۶ ماه پیش با مرد جوانی در اتاق چت ارتباط برقرار کردم. حدود یک ماه از ارتباطمان در فضای مجازی می‌گذشت که وی از من خواست با دادن شماره تلفن همراه خود بتوانیم در هر لحظه از شبانه‌روز با هم ارتباط داشته باشیم. من ابتدا به خاطر ترس از فاش شدن این موضوع و آبروریزی از دادن شماره تلفن امتناع کردم ولی به دلیل اصرار وی سرانجام شماره خود را به او دادم.

زن جوان افزود: دیگر ارتباطمان از طریق چت نبود و تبدیل به قرارهای حضوری شده بود و این قرارهای حضوری ادامه داشت تا زمانی که وی به من پیشنهاد داد با او ازدواج کنم در حالی که می‌دانست من شوهر دارم و با وجود همسر و بچه‌هایم نمی‌توانم این کار را انجام دهم، اما او که فهمیده بود خواسته‌اش شدنی نیست اقدام به تهدید کرد که اگر این کار را نکنم این رابطه را فاش خواهد کرد و آبروی من را خواهد برد.

دیگر نمی‌توانستم تهدیداتش را تحمل کنم و هر شب کابوس می‌دیدم تا این‌که تصمیم گرفتم برای جلوگیری از ریختن آبرویم از شوهرم طلاق بگیرم و با او ازدواج کنم اما خوشبختانه قبل از عملی کردن تصمیم ام همسرم از ماجرا مطلع و مانع این اقدام شد.

سرهنگ نیکنام در ادامه بیان داشت: پس از اظهارات همسر شاکی، متهم شناسایی شد و با دستور قضات دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=136250

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر