1

واریز سود به حساب اعضای بازنشسته موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان

  • کد خبر : 136326
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۹:۴۴

موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در آستانه عید سعید فطر حدود ۵۲۰ میلیارد ریال به حساب فرهنگیان اعضای این صندوق که تا اسفند ۱۳۹۲ بازنشسته شده اند، واریز کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، پس از نهایی شدن روند محاسبه سود اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان، در سال مالی منتهی به ۳۱/۶/۱۳۹۲ بیش از ۹٫۵۱۶ میلیارد ریال سود شناسایی و به حساب اعضای موسسه منظور شد.

در این میان، در آستانه عید سعید فطر، بخشی از این سود معادل ۵۲۰ میلیارد ریال به عنوان سود دوره نوزدهم موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان به حساب بیش از ۴۶ هزار نفر از فرهنگیان عضو صندوق که تا پایان اسفند ۱۳۹۲ بازنشسته شده اند، واریز گردید.

لازم به ذکر است که این فرهنگیان در هنگام خروج از موسسه اصل سپرده خود و سهم واریزی دولت و سود هر دو واریزی مذکور را دریافت می کنند که در این دوره نیز به حسابشان واریز شد.

برای نوزدهمین بار در طول دوره فعالیت موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان است که سود سپرده های اعضا به حساب آنها واریز می شود.

میزان سود تعلق گرفته به سپرده های فرهنگیان در موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در دوره نوزدهم بیش از ۴۶ درصد بوده که در قیاس با سود پرداختی دوره هجدهم (از مهر ۱۳۹۰ تا شهریور ۱۳۹۱) رشد بیش از ۲ برابری نشان می دهد.

در دوره هجدهم کل سودی که برای اعضا موسسه محاسبه شده بود ۳٫۴۶۷ میلیارد ریال بود که از این میزان ۲۳۱ میلیارد ریال به حساب بیش از ۴۸ هزار فرهنگی که تا شهریور ۱۳۹۱ بازنشسته شدند، واریز شد.

موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در سال ۱۳۷۴ و با هدف ارتقای معیشت فرهنگیان تاسیس شد و در حال حاضر با داشتن بیش از ۲۲ شرکت به عنوان یک بنگاه تجاری و هولدینگ موفق در حوزه اقتصادی کشور فعال بوده و در کنار سودآوری قابل توجه برای اعضاء فرهنگی، خدمات متعددی نیز شامل خودرو لیزینگی گرفته تا بیمه و خدمات فروشگاهی، گردشگری و رفاهی و … به اعضاء خود ارائه می کند.

روند سودآوری چشمگیر موسسه باعث شده تا هر ساله فرهنگیان بیشتری به عضویت آن درآمده به طوری که در حال حاضر نزدیک به ۸۰۰ هزار نفر (بیش از ۷۷ درصد از فرهنگیان کشور) عضو این موسسه هستند.

چشم انداز موسسه، عضویت ۱۰۰ درصدی فرهنگیان کشور و قرار گرفتن در میان پنج صندوق برتر سرمایه گذاری کشور است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=136326

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آیاسودصندوق به علی پناه محمدیانفر شماره شناسنامه ۱۱۲تعلق دارد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر