3

سفارت ایران در روسیه اظهارات منتسب به حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی را تکذیب کرد.

  • کد خبر : 1364
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۳:۲۵

به گزارش ایسنا، سفارت ایران در مسکو اعلام کرد: متاسفانه برخلاف موازین اخلاقی و رسالت اطلاع رسانی برخی از رسانه‌ها با بهره برداری از اظهارات تحریف شده سال گذشته منتسب به حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی، مقالات و گزارش‌هایی را طی روز های گذشته با عنوان «هشدارتهران به مسکو » منتشر کرده‌اند. بخش مطبوعات سفارت […]

به گزارش ایسنا، سفارت ایران در مسکو اعلام کرد: متاسفانه برخلاف موازین اخلاقی و رسالت اطلاع رسانی برخی از رسانه‌ها با بهره برداری از اظهارات تحریف شده سال گذشته منتسب به حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی، مقالات و گزارش‌هایی را طی روز های گذشته با عنوان «هشدارتهران به مسکو » منتشر کرده‌اند.

بخش مطبوعات سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو با تکذیب نقل قول‌های انتشار یافته تصریح می‌کند؛ حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی نماینده پارلمانی رئیس جمهوری اسلامی ایران اخیرا در مورد روابط جاری میان دو کشور به شرح آنچه که اخیرا منتشر شد، نظری بیان نکرده است.

بدیهی است این قبیل اقدامات ابهام بر انگیز و فضاسازی مسموم رسانه‌یی، هیچگونه تاثیری در عزم و اراده مقامات عالیرتبه جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه جهت گسترش و تحکیم مناسبات دو کشور نخواهد گذارد.

امید است با عنایت به وظیفه خطیر اطلاع رسانی این گروه از رسانه‌های وزین در نحوه انعکاس وقایع و نقل قول از سوی مقامات ایرانی دقت نظر لازم را مبذول دارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1364

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر