2

افزایش حق مدیریت و سرپرستی روسا، معاونان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی

  • کد خبر : 136428
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۶

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی در یک اقدام عجیب و خارج از عرف اقدام به افزایش بی سابقه و غیر معمول میزان حق مدیریت و سرپرستی روسا، معاونان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی کرده است.

برابر این بخشنامه حق سرپرستی این افراد از ۲۵۰ تا ۴۰۰درصد افزایش یافته است. این افزایش از حداکثر مبلغ ۴۸میلیون ریال حق سرپرستی برای روسای واحدهای جامع، و افزایش ۲۵میلیون ریالی حق سرپرستی معاونان این واحدها تا مبلغ ۱۴میلیونی برای واحدهای کوچک این دانشگاه می باشد.

این افزایش پرداختهای چند میلیون تومانی در شرایطی به روسا و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد که در حال حاضر به دلیل کاهش جمعیت دانشجو و افزایش تعداد موسسات آموزش عالی پذیرنده دانشجو، تعداد زیادی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی توان پرداخت حقوق ماهیانه به کارکنان و اعضای هیأت علمی خود را ندارند.

افزایش غیر منطقی حق سرپرستی ظاهراً با هدف همسان سازی دریافتها با دانشگاههای دولتی انجام گرفته ولی این همسان سازی تاکنون برای کارکنان غیر عضو هیأت علمی دانشگاه عملی نشده است.

لازم به ذکر است این بخشنامه براساس تصمیم هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و کمیته ای که از آن به نام “کمیته سه نفره تعیین میزان حق مدیریت و سرپرستی” یاد شده است، اتخاد و ابلاغ شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=136428

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام
    امیدوارم حقوق کارکنان هم افزایش داشته باشه . چون اینجوری فاصله طبقاتی بیش از پیش میشه و دیگه مدیر و مسئول کارکنان رو از بالا نگاه میکنن و دردشونو نمی فهمن .
    تو رو بخدا به فکر کارکنان خدوم دانشگاه که پایه های این دانشگاه هستند هم باشید !!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر