2

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد و دکترا

  • کد خبر : 136500
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹

اعلام نتایج آزمون‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکترای نیمه متمرکز هفته اول شهریور

مشاورعالی سازمان سنجش گفت: فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۳ و آزمون ورودی دوره دکترا (PHD) نیمه متمرکز ۹۳ در هفته اول شهریور ۹۳ از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اعلام خواهد شد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، همچنین در مورد دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای اظهارکرد: مهلت ثبت نام برای پذیرش در دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزشی مهارتی مهرماه ۹۳ دانشگاه جامع علمی کاربردی که از ۳۱ تیرماه آغاز شده و داوطلبان تا ۶ مرداد برای ثبت نام فرصت داشتند، تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۱۲ مرداد تمدید شد.

وی گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز ششم مرداد ماه ۷۰ هزار و ۶۹۹ داوطلب برای شرکت در دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی مهرماه ۹۳ ثبت نام کرده‌اند.

مشاورعالی سازمان سنجش در مورد ظرفیت پذیرش برای دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای اظهار کرد: ظرفیت این پذیرش برای این دو دوره جمعا ۲۷۴ هزار و ۷۰۰ نفر است که ۱۱۷ هزار و ۸۰۵ نفر برای گروه صنعت، ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر برای گروه کشاورزی، ۹۶ هزار و ۳۰۰ نفر برای گروه مدیریت و خدمات اجتماعی و۳۷ هزار و ۹۵ نفر برای گروه فرهنگ و هنر پذیرش می‌شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=136500

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر