1

پشت پرده حضور زنان در قتلگاه منافقین

  • کد خبر : 136529
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۵

دختران و پسرانی که دارای روابط جنسی بودند از هم دور شده تا با کشته شدن یکی از آنها، دیگری دچار افت روحی نشود.

ماهیت عملیات مرصاد و نقش پررنگ خیانت‌های منافقین در این عملیات را از « امیر خانزاده » رئیس دانشکده امام حسین (ع) مرکز همدان  پرسیدیم که البته او خود را فقط یک رزمنده در عملیات غرورآفرین مرصاد معرفی کرد! اما شنیده‌های ما حاکی از آن بود که در این عملیات، به عنوان معاون فرمانده گردان ۱۵۴ حضرت علی‌اکبر (ع) حضور داشته است.
او این عملیات ظفرمندانه را ماحصل حمایت رژیم بعث عراق و دشمنان غربی از سازمان خیانتکار مجاهدین خلق دانست و گفت: گروهی که علیه ملت خود قیام کند و در این راه دست به ترور‌های وسیع زده و با جاسوسی با دشمن بعثی عراق، هم پیمان شود محکوم به شکست است.

وی با اشاره به پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از سوی حضرت امام (ره) ابراز داشت: منافقین تصور می‌کردند که توان رزمندگان اسلام تحلیل رفته و از نظر روانی روحیه شان تضعیف شده است! به همین دلیل با فراخوانی جهانی، به عضوگیری و ارائه آموزش‌های توجیهی و نظامی اعضا پرداختند و از نظر تسلیحات نیز به خوبی از سوی دشمنان غربی تجهیز و از حمایت نیروی هوایی ارتش عراق نیز برخوردار شده بودند.

خانزاده علت دوم شکست منافقین در عملیات مرصاد را عدم شناخت صحیح عقاید و تفکرات مردم ایران  از سوی آنان دانست و اظهار داشت: منافقین تصور می‌کردند که ملت ایران از انقلاب و جنگ دلزده‌اند و برای آن‌ها به عنوان ناجی، فرش قرمز پهن خواهند کرد!

وی علت سوم پیشروی نیرو‌های منافق از جبهه غرب را شدت یافتن درگیری‌ها با دشمن بعثی در جبهه جنوب و حضور حداکثری رزمندگان در این جبهه‌ها دانست و افزود: آنها فکر می‌کردند می‌توانند از غیبت رزمندگان در جبهه‌های غربی به نفع اهداف پلید خود استفاده کنند.

رئیس دانشگاه امام حسین (ع) با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص تفاوت‌های اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی نیز اظهار کرد: سازمان مجاهدین خلق تنها ادعای اسلامی بودن می‌کنند. در حالی که اسلام مورد قبول آن‌ها نوعی اسلام التقاطی آمیخته با مارکسیسم و با تفسیر‌های منحصر به خودشان، و به نوعی وارونه نشان دادن اسلام است.

وی فرق بزرگ عملیات مرصاد با سایر عملیات‌ها را از لحاظ نظامی و تاکتیکی، در عمق بودن این عملیات دانست که توسط یگان زرهی و مکانیزه دشمن، با تصور اتکاء به شهرها و اهالی بومی در مسیر جاده صورت می‌گرفت.

خانزاده در ادامه فرق دیگر عملیات مرصاد با سایر عملیات‌ها را رویارویی با افرادی همنوع و هموطن خود عنوان کرد و در اشاره‌ای به بیان حضرت امام مبنی بر اینکه «منافقین از کفار بدترند»، اظهار کرد: منافق به ظاهر دوست و همزبان، اما در اصل دشمن سرسخت مردم بوده و مقابله با آن‌ها توان بیشتری می‌طلبد.

زنان ابزار سازمان مجاهدین خلق

از او درباره نقش زنان در عملیات مرصاد به سرکردگی مریم رجوی را پرسیدیم که پاسخ داد: یکی از شگرد‌های سازمان مجاهدین خلق در جذب اعضای جدید، دادن مسئولیت‌های اجتماعی رده بالا به زنان در ظاهر، اما استفاده ابزاری از زنان در واقع بود.

خانزاده قرارگرفتن مریم رجوی به عنوان پیش‌نماز در صف‌های مختلط نماز جماعت و ازدواج زودهنگام او با مسعود رجوی برخلاف آئین اسلام مبنی بر ” نگه‌داشتن سه ماه عده برای یک زن مطلقه ” را نمودهایی عینی از اسلام التقاطی منافقین و نادیده گرفتن نقش زنان در خانواده دانست و افزود: در عملیات مرصاد هم، نوع چینش اعضا در تیم‌های ۵ تا ۷ نفره و به صورت مختلط بود و این نشان می‌داد که آنها باز هم می‌خواهند از احساسات زنان در پیشبرد اهداف خود بهره‌برداری سوء نمایند.

وی نقش رزمندگان همدانی را در عملیات مرصاد در دو مرحله بسیار کلیدی و اساسی دانست که مرحله اول ایجاد سد تدافعی محکم در مقابل پیشروی دشمن و حفظ تنگه موسوم به مرصاد و مرحله دوم نیز، تعقیب و گریز منافقین تا خروج کامل از کشور بود.

خودکشی دختران و پسران جوان
«محمود مظفر» یکی از رزمندگان گردان حبیب از لشکر محمد رسول الله تهران نیز که در عملیات مرصاد حضور داشته، می گوید: «آن زمان من خیلی جوان بودم و برایم باعث تعجب بود که می دیدم دختران و پسران ۲۰ ساله به عشق فتح ایران و تهران با شعار الله اکبر به جنگ با رزمندگان اسلام آمده بودند بدون تفکر به اعتقاداتشان می جنگیدند.

وی که سه تن از برادرانش در مرصاد شهید شده اند، افزود: «آنقدر منافقین مغز این جوانها را شستشو داده بودند که حتی وقتی که خود را در محاصره ما می دیدند و راه فرار نداشتند سیانور می خوردند تا زنده اسیر نشوند! دختران منافق با روسری های رنگی و لباس های کماندویی به عشق فتح تهران با ما می جنگیدند. به آنها گفته بودند نیروهای سازمان در تمامی شهرهای ایران مستقر شده و از آنها حمایت خواهند کرد! در حالی‌که اینها همه دروغ و رویا بود.»

جدایی زنان از شوهران در اردوگاه رجوی

به دستور رجوی، زنان و شوهرانی که هر دو در عملیات حضور داشتند، از یکدیگر جدا شده و در تیپ های مختلف به کارگرفته شدند! هم چنین دختران و پسرانی که دارای روابط جنسی بودند از هم دور شده تا با کشته شدن یکی از آنها، دیگری دچار افت روحی نشود.

 

لذت هایی که مرصاد به رزمندگان هدیه داد

عملیات مرصاد با تمام فراز و نشیب هایش در تاریخ به عنوان یک عملیات شیرین یاد می شود. خانزاده از رزمندگان عملیات مرصاد این عملیات را یکی از شیرین‌ترین پیروزی‌های رزمندگان عنوان کرد و افزود: با پذیرفتن قطعنامه ۵۹۸، غم پایان یافتن جهاد و از دست رفتن فرصت ناب شهادت، بر دل رزمندگان نشسته بود و این خیزش باطل منافقین، فرصت دیگری فراهم کرد تا عده‌ای از خوان با برکت جهاد در راه خدا، با افتخار شهادت، جانبازی و رزمندگی بهره‌مند شوند.

وی لذت دیگر عملیات مرصاد را افزایش شناخت مردم کشور نسبت به اهداف پلید منافقین از یک سو و اطمینان منافقین از از دست دادن پایگاه اجتماعی خود در میان مردم، از سوی دیگر دانست و ابراز داشت: مرصاد کمین‌گاهی برای منافقین ساخت بطوری که پس از گذشت ۳۰ سال، هنوز از شکست در این کمین، خونین دل‌اند.

ریاست دانشگاه نظامی امام حسین(ع) مرکز همدان، در خاتمه با بیان اینکه تقاضا دارم از کاربرد کلمه «مجاهد» در عنوان سازمان مجاهدین خلق بپرهیزید، زیباترین کلمه برای بیان ماهیت اعضای این سازمان را همان عنوان «منافقین» دانست.

شهدای ایران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=136529

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر