2

حادثه ای تلخ برای اولین مسافران تابستانی در مشهد+تصاویر

  • کد خبر : 136618
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳

در پی وقوع آتش سوزی در یک مرکز آموزشی که برای مسافران تابستانی در مشهد تدارک دیده شده بود ۶ زائر و مسافر تابستانی دچار دودزدگی و روانه بیمارستان شدند.

در پی وقوع آتش سوزی در یک مرکز آموزشی که برای مسافران تابستانی در مشهد تدارک دیده  شده بود ۶ زائر و مسافر تابستانی دچار دودزدگی شده  و روانه بیمارستان شدند.

مهدی رضایی مدیر حوزه یک عملیات آتش نشانی شهر مشهد با تایید این خبر افزود: در پی اطلاع کارکنان یک مرکز آموزشی در بولوار وکیل آباد شهر مشهد مبنی برآتش سوزی یکی از اتاق های این مدرسه و با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله گروه های اطفاء حریق ایستگاه های ۲۵ و۲۷ به محل حادثه اعزام شدند.

                                         

 

رضایی افزود:آتش نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند حریق در قسمت دفتر این مدرسه به وقوع پیوسته وشدت دود ناشی از این آتش سوزی به حدی بوده که ۲ طبقه از این مرکز اموزشی که برای مسافران تابستانی تدارک دیده شده بود دچار دود گرفتگی شدید شده است.

این مقام مسئول در آتش نشانی شهر مشهد ادامه داد: آتش نشانان فورا اقدام به مهار آتش و تخلیه دود غلیظ و سمی ناشی از آتش سوزی از کلاس های این مدرسه کرده و تمامی مسافران را که از شهرهای آبادان و اصفهان در این مکان سکونت داشتند از محل خارج
و به مکان امن انتقال کردند.

 

وی خاطر نشان کرد:در بین مسافران ۶ نفر که شامل ۲ زن و ۲ مرد و یک نوزاد و یک دختر بچه به علت استنشاق دود ناشی از این آتش سوزی دچار سرگیجه و تنگی نفس شده بودند با حضور عوامل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان فارابی مشهد منتقل شدند.

مدیر حوزه یک عملیات آتش نشانی شهر مشهد با بیان اینکه خوشبختانه با سرعت عمل سرایدار در تخلیه ۷خانواده مسافر که در این محل  ساکن بودند این حادثه تلفات جانی نداشته متذکرشد: علت دقیق و میزان خسارات مالی این حادثه توسط کارشناسان اتش نشانی در دست بررسی است.

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد آتش نشانی در پی این آتش سوزی،سکونت مسافران در این مرکز آموزشی را به علت خطرناک بودن ممنوع اعلام کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=136618

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر