1

عیدی شرم آور و منزجر کننده داعش به طرفدارانش +فیلم و تصاویر(۱۸+)

  • کد خبر : 136620
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷

دیدن این تصاویر نه برای افراد بالای ۱۸ سال، که برای هیچ انسانی با هر سن و سال قابل تحمل نیست، اما تروریست های داعش، که برخی مدعیان روشنفکری، آنها را مردم انقلابی و معترض می نامند، این تصاویر را به عنوان هدیه روز عید به طرفدارانشان تقدیم کرده اند.

خدمات بی نظیر و ویژه تویتر و فیسبوک و یوتیوب برای تروریست های تکفیری با تمام امکانات ادامه دارد و دست پرورده های صهیونیسم و وهابیت هر روز با وقاحت بیشتری از امکانات رسانه ای ویژه حامیانشان برای تخریب چهره اسلام استفاده می کنند.

روز سه شنبه ۷ مردادماه ۱۳۹۳ تروریست های بعثی- تکفیری داعش تصاویری را به عنوان هدیه روز عید برای طرفدارانشان منتشر کردند که حتی روایت آن نیز، دردناک و باور نکردنی است.

بخشی از این تصاویر به قدری شرم آور و منزجر کننده بود که دقایقی پس از انتشار، سایت یوتیوب با موج اعتراض های کاربران مواجه شد و به ناچار آنها را “ضمن عذرخواهی”!! حذف کرد.

بازبینی و انتشار این تصاویر که تویتر و یوتیوب، به بهانه پایبندی به آزادی بیان، همچنان به انتشار آن ادامه می دهند، باعث تاسف و ناراحتی است، اما بهتر است مقلدان و مخاطبان بی بی سی، صدای امریکا، سی ان ان و یورو نیوز، به ویژه آنهایی که خود را سیاستمدار روشنفکر و مستقل می دانند و تروریست های داعش را “مردم معترض و ناراضی از دولت عراق” می نامند، پای نمایش جدید تریبون های داعش بنشینند، تا اگر همچنان از بکار بردن واژه تروریست معذورند، لااقل آنها را ناجوانمرد، کثیف، وحشی و پست تر از حیوان ببینند.

 

 

شاید کسانی که ظاهرا به صورت غریزی، باهرچه و هرکه در جبهه صهیونیسم و غرب باشد موافقند و به هرچه در خط مقاومت باشد، منتقد و معترض، با تماشای این تصاویر و دریافت این هدیه، از رئیس جمهور محبوبشان بپرسند؛ روزی که تصاویر قربانیان حملات شیمیایی در سوریه را که سایت عربستانی الریاض، بیست دقیقه بعد از ادعای حمله شیمیایی ارتش سوریه منتشر کرد، کپی کرده و با دروغی وقیحانه، آن را به جبهه مقاومت منسوب کردید، از مسئولیت اخلاقی در قبال قربانیان گفتید و دو روزه، آماده لشگرکشی شدید، اما چرا در قبال این جنایات احساس مسئولیت اخلاقی نمی کنید!؟

دیدن این تصاویر نه برای افراد بالای ۱۸ سال، که برای هیچ انسانی با هر سن و سال قابل تحمل نیست، اما تروریست های داعش، که برخی مدعیان روشنفکری، آنها را مردم انقلابی و معترض می نامند، این تصاویر را به عنوان هدیه روز عید به طرفدارانشان تقدیم کرده اند.

 

معنی جملات عربی تصاویر داعش را به طور قطع مدیران شبکه های زنجیره ای ماهواره ای مدعی تشیع که تبدیل به لبه دوم قیچی پاره پاره کننده پیکره جهان اسلام شده اند، می فهمند. هرچند آنها پول می گیرند که نفهمند، اما شاید مخاطبان این شبکه ها لااقل یکی از دلایل حرام بودن توهین به خلفا و مقدسات اهل سنت را بفهمند.

واحد مرکزی خبر/

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=136620

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر