1

در حال حاضر نمی توان کسی را برای ریاست مجلس رقیب آقای لاریجانی دانست

  • کد خبر : 137649
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۴

کسانی که قصد دارند در انتخابات آینده وارد رقابت شوند باید بر تحقق وحدت ملی تاکید داشته باشند و این وجه ممتاز را از خود نشان دهند تا بتوانند در انتخابات موفق شوند.

علیرضا محجوب،دبیرکل خانه کارگر و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آریا صحبت درباره انتخابات مجلس دهم را زود هنگام دانست و گفت:درحال حاضر گروهها و افراد به دنبال جمع آوری اطلاعات در این زمینه هستند لذا هرکسی می تواند در این باب عمل کند در این میان آقای ناطق نوری بهترین گزینه ای بود که می توانست شرایط وحدت ملی را فراهم کند.
وی افزود:کسانی که قصد دارند در انتخابات آینده وارد رقابت شوند باید بر تحقق وحدت ملی تاکید داشته باشند و این وجه ممتاز را از خود نشان دهند تا بتوانند در انتخابات موفق شوند.
این نماینده مجلس اظهار داشت:در حال حاضر نمی توان کسی را برای ریاست مجلس رقیب آقای لاریجانی دانست چراکه ایشان درحال حاضر رییس مجلس هستند البته این مسائل قابل تحلیل و بررسی است.
وی افزود:ترکیب مجلس دهم قطعا در انتخاب رییس مجلس نقش بسزایی خواهد داشت البته تردیدی نیست که آقای لاریجانی هم همچون آقای ناطق نوری به عنوان رییس مجلس موفق عمل کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=137649

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر