2

با گلزنی این بازیکن یک فرد معروف می‌میرد

  • کد خبر : 137892
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۵

داستان از این قرار است که هر زمان آرون رمزی برای آرسنال گل می زند یک آدم معروف از دنیا می رود.

این داستان اولین بار در سال ۲۰۱۱ رخ داد وقتی که آرون رمزی مقابل منچستریونایتد موفق به گلزنی شد روز بعد بن لادن رهبر پیشین گروه تروریستی القاعده کشته شد.

مهر/دفعه بعدی در همان سال ۲۰۱۱ بود که آرون رمزی این بار دروازه تاتنهام را باز کرد و چند روز بعد از آن استیو جابز مدیر پیشین کارخانه مشهور اپل از دنیا رفت. چند روز بعد این داستان تکرار شد و آرون رمزی مقابل المپیک مارسی موفق به گلزنی شد و این بار خبر مرگ معمر قذافی رهبر لیبی را شنیدیم.

تقریبا همه به نفرین آرون رمزی ایمان آورده بودند و این بار ویتنی هیوستون خواننده آمریکایی بعد از گلزنی بازیکن جوان آرسنال مقابل ساندرلند قربانی شد و از دنیا رفت.

نفر بعدی باب والدز پیانیست مشهور کوبایی بود که تنها یک روز بعد از گلزنی رمزی از دنیا رفت. ششمین قربانی این بازیکن ولزی خورخه رافائل ویدلا یکی‌ از فرماندهان معروف آخرین دیکتاتوری آرژانتین که یک روز پس از گلزنی رمزی مقابل ویگان از دنیا رفت.

چهار ماه بعد رمزی مقابل مارسی گل زد، درست در همان روز کن نورتون بوکسور آمریکایی جان خود را از دست داد. یکی از آخرین قربانیان رمزی پل واکر بازیگر هالیوود بود که دقیقا در روزی که این بازیکن ولزی دو گل مابل کاردیف سیتی به ثمر رساند از دنیا رفت.

آخرین بار هم شنبه بود که رمزی در پیروزی آرسنال مقابل منچسترسیتی در جام خیریه گل زد و دو روز بعد رابین ویلیامز ستاره مشهور هالیوود در سن ۶۳ سالگی خودکشی کرد و از دنیا رفت. باید امیدوار بود این نفرین به پایان برسد و دیگر بعد از گلزنی های آرون رمزی شخصیت مشهوری از دنیا نرود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=137892

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر