1

لاریجانی مخالف استیضاح نیست

  • کد خبر : 138611
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸

نماینده حامی دولت مجلس، با بیان اینکه “به نظر می‌رسد لاریجانی مخالف استیضاح نیست” گفت: در صورتی که فراکسیون رهروان ولایت تصمیم به حمایت از استیضاح بگیرد، از این فراکسیون خارج و فوراً فراکسیون اعتدال را تشکیل خواهیم داد.

افق نیوز/ ابراهیم نکو نماینده مردم رباط کریم و عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در گفت‌وگو با تسنیم با انتقاد از عملکرد فراکسیون رهروان ولایت در بحث استیضاح وزیر علوم، گفت: رفتار کسانی که فراکسیون رهروان ولایت را مدیریت می‌کنند برای برخی از اعضای این فراکسیون از جمله کسانی که به دنبال فراکسیون اعتدال هستند، آزار دهنده است.

وی با بیان اینکه حمایت فراکسیون رهروان ولایت از استیضاح را نخواهیم پذیرفت، گفت: در صورتی که فراکسیون رهروان ولایت تصمیم به حمایت از استیضاح بگیرد، از این فراکسیون خارج و فوراً فراکسیون اعتدال را تشکیل خواهیم داد.

نکو با بیان اینکه ” شاهد دوگانگی گفتار و رفتار در فراکسیون رهروان ولایت هستیم، تاکید کرد: ما استیضاح را حق نمایندگان می‌دانیم اما از آن حمایت نمی‌کنیم اما انتضار نداریم سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت بگوید که این فراکسیون برای انصراف نمایندگان از استیضاح، تلاش نخواهد کرد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه نمی‌دانیم نظر لاریجانی درباره استیضاح چیست اما انتظار داریم مخالفت خود را ابراز کند، گفت: ما مطلبی درباره اینکه آقای لاریجانی مخالف یا موافق استیضاح است نشنیده‌ایم اما به نظر می‌رسد که ایشان مخالف استیضاح نیست چون اگر بود، ابراز می‌کرد. از طرفی هم برخی از سران فراکسیون مصاحبه می‌کنند و می‌گویند چون وزیر علوم به وعده‌های که به رئیس‌ مجلس داده پایبند نبوده ما از استیضاح حمایت می‌کنیم که با این توصیف باید بگویم احساسمان این است که برخی اعضای فراکسیون به دنبال مدیریت و تاثیر گذاری بر نظر فراکسیون درباره استیضاح هستند.

پیش تر برخی نمایندگان از جلسات محفلی فراکسیون اعتدال با حضور حدود ۱۰ نماینده خبر داده بودند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=138611

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر