1

آپارتمان‌های ۱۰۰ متری در تهران چند؟+جدول

  • کد خبر : 138633
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹

بررسی‌های میدانی از بازار مسکن نشان می‌دهد تعداد زیادی از واحدهای با متراژ بالای ۹۰ متر در سطح شهر تهران خالی هستند چرا که قیمت این آپارتمان‌ها با قدرت خرید مردم همخوانی چندانی ندارد لذا عرضه‌شان نسبت به تقاضایشان بیشتر است و حدود ۳۰۰ تا بیش از ۶۰۰ میلیون تومان قیمت دارند.

به گزارش ایسنا باتوجه به روند بازار مسکن در ماه‌های اخیر و رکودی که با شروع ماه رمضان در این بخش پر رنگ‌تر شد پیش‌بینی‌ها حاکی از این بود که بعد از اتمام ماه رمضان تا حدودی بازار از رکود خارج شود و به سمت رونق نسبی حرکت کند چراکه طبق آمارهای کمیسیون تخصصی املاک حجم معاملات خرید و فروش مسکن در تیر امسال که با ماه مضان مصادف بود نسبت به خرداد ماه با کاهش ۱۳ درصدی مواجه شده است.

از سوی دیگر با توجه به افزایش قیمت خانه در طول سال‌های اخیر و کاهش قدرت خرید مردم تقاضا برای واحدهای کوچک بیشتر شده و با بالا رفتن متراژ آپارتمان‌ها و قیمتشان، تقاضا به همان میزان کاهش می‌یابد.

با بررسی‌های صورت گرفته از بازار مسکن می‌توان گفت در حال حاضر تعداد زیادی از واحدهای با متراژ بالای ۹۰ متر در سطح شهر تهران خالی هستند چرا که قیمت این آپارتمان‌ها با قدرت خرید مردم همخوانی چندانی ندارد و از حدود ۳۰۰ تا بیش از ۶۰۰ میلیون تومان است.

بر اساس بررسی میدانی خبرنگار ایسنا از بازار مسکن قیمت واحدهای ۹۵ تا ۱۰۰ متری با عمر زیر ۱۰ سال ساخت در مناطق مختلف شهر تهران به شرح زیر است:

یک واحد آپارتمان ۹۶ متری واقع در خیابان ستارخان تک واحدی، دو خوابه همراه با پارکینگ و‌ آسانسور ۳۴۶ میلیون تومان فروخته می‌شود.

یک واحد آپارتمان ۹۶ متری واقع در خیابان استقلال، دو خوابه همراه با پارکینگ و آسانسور به قیمت ۴۸۰ میلیون تومان برای فروش معرفی شده است.

یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری واقع در خیابان پیامبر، با دو سال قدمت همراه با دو پارکینگ و انباری ۶۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

یک واحد آپارتمان ۹۶ متری واقع در خیابان سعادت آباد، دو خوابه همراه با پارکینگ و آسانسور ۶۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری واقع در خیابان اقدسیه، دو خوابه همراه با پارکینگ و آسانسور ۶۴۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری واقع در میدان هروی، دو خوابه طبقه سوم با قدمت هشت سال، همراه با پارکینگ و آسانسور ۶۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

یک واحدآپارتمان ۱۰۰ متری واقع در خیابان یوسف‌آباد، دو خوابه همراه با پارکینگ و آسانسور ۶۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

یک واحد آپارتمان ۱۰۰متری واقع در خیابان جیحون، همراه با ۴۰ متر زیرزمین، سه خوابه ۲۲۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

یک واحد آپارتمان ۹۸ متری واقع در خیابان خانی‌آباد نو، نوساز، همراه با پارکینگ و انباری، دو خوابه ۲۷۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

یک واحد آپارتمان ۹۸ متری واقع در خیابان پیروزی، نوساز، همراه با پارکینگ و انباری ۴۲۶ میلیون تومان برای فروش معرفی شده است.

قیمت واحدهای ۹۵ تا ۱۰۰ متری در نقاط مختلف تهران در قالب جدول:

متراژ منطقه امکانات قیمت
۹۶متر خیابان ستارخان ۲ خوابه ۳۴۶ میلیون تومان
۹۶متر خیابان استقلال ۲خوابه و نوساز ۴۸۰ میلیون تومان
۱۰۰متر خیابان پیامبر ۲ پارکینگ ۶۰۰ میلیون تومان
۹۶متر سعادت آباد دو خوابه با امکانات کامل ۶۵۰ میلیون تومان
۱۰۰متر اقدسیه ۲ خوابه ۶۴۰ میلیون تومان
۱۰۰متر هروی ۲ خوابه طبقه سوم ۶۰۰ میلیون تومان
۱۰۰متر یوسف آباد ۲ خوابه نوساز ۶۵۰ میلیون تومان
۱۰۰متر جیحون ۴۰ متر زیرزمین و سه خوابه ۲۲۵ میلیون تومان
۹۸متر خانی‌آبادنو انباری، آسانسور و دوخوابه ۲۷۵ میلیون تومان
۹۸متر پیروزی نوساز و پارکنیگ ۴۲۶ میلیون تومان
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=138633

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر