2

محمدرضا پهلوی مشتری پروپا قرص یک فحشاخانه +تصاویر

  • کد خبر : 138732
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵

ویلیام استیدیم خبرنگار، ۳۰ سال رازهای مادام کلود را که بزرگترین روسپی خانه را در فرانسه و اروپا اداره می کرد، حفظ کرد. با وجود اینکه نام های مشهوری در میان رهبران جهان، از مشتریان او بودند.

سایت العربیه نوشت: پهلوی، قذافی و کندی، مشتریان روسپی خانه مشهور مادام کلود بوده اند.

 

به گزارش فیستی رو، اگر آنچه در خاطرات استیدیم آمده، واقعیت داشته باشد، دلیل پرده برنداشتن از این رازها در این همه سال، آشکار می شود چرا که او با این اقدام، زندگی خود را در معرض خطری بزرگ قرار می داد. او در خاطراتش از نام هایی همچون جان کندی رئیس جمهوری سابق آمریکا، محمد رضا پهلوی شاه پیشین ایران و معمر قذافی رهبر سابق لیبی به عنوان مشتریان روسپی خانه های مادام کلود یاد می کند.

 

 

خدمات روسپی خانه های مادام کلود تنها به رهبران جهان محدود نمی شد، بلکه شامل نام های مشهوری در میان بازیگران هالیوود هم شده است از جمله مارلون براندو (بازیگر پدرخوانده) و رکس هریسون.

 

 

 

نام جانی انلی رئیس شرکت فیات و نظامیانی همچون ژنرال اسرائیلی موشه دایان نیز در این فهرست به چشم می خورد.

 

مادام کلود با وجود اینکه بر پایه های آموزه های کاتولیکی تربیت شده، اما او این آموزه ها را کنار گذاشت و به یک تن فروش تبدیل شد. این اتفاق پس از جنگ جهانی دوم روی داد. ۵ سال کافی بود که مادام کلود، این دختر جوان فرانسوی، بر سایر همکارانش غلبه کند و نخستین روسپی خانه را با مدیریت خود در شانزه لیزه افتتاح کند.

 

بسیاری بر این باور بودند که ارتباطات مادام کلود، گسترده و قوی است. در غیر این صورت او چگونه می توانست روسپی خانه علنی خود را در وسط پایتخت فرانسه افتتاح کند. علاوه بر این، او با وزرای دولت جمهوری پنجم فرانسه از ابتدای سال ۱۹۵۸ ارتباط داشت.

 

 

مادام کلود

 

اما اگر این اطلاعات آن زمان تنها گمانه زنی بود، اما خود او این اسرار را در فیلم مستندی با نام «س ک س.. دروغ و رازهای کشور» فاش کرد.

 

ویلیام استیدیم در خاطرات خود به مارک شاگال نقاش مشهور شوروی اشاره می کند که می گوید، تابلوهایش را از ارتباطی که با دختران مادام کلود داشته، گرته برداری می کند.

 

شایان ذکر است که پیشتر سینما نیز به زندگی مادام کلود در بیش از یک فیلم سینمایی، نگاهی کرده. نخستین آنها در سال ۱۹۷۷ بود که فرانسواز فابیان فرانسوی، با ایفای نقش مادام کلود، نقش اول را در این فیلم داشت.

 

این بازیگر گفته های دخترانی که زیر دست مادام کلود به کار پست تن فروشی تن می دادند را تایید کرد، آنها در اظهارنظرهای خود به او گفته بودند: هیچ روزی با آنها مهربان نبود به گونه ای که هیچکدام از آنها سخن مهرآمیزی از او به یاد ندارند. مساله ای که باعث شد فابیان او را به «بانوی مستبد» توصیف کند.

 

مشهور است که مادام کلود از زنان و مردان متنفر بود و آن ها را تنها کیف پول می دید. ابتکار اصطلاح «دختران تحت عرضه» به او منتسب می شود.

 

نقل می شود که او از عشق متنفر بود و می گفت: «مردم همواره برای دو چیز پول خرج خواهند کرد، غذا و عشق آماده برای فروش.. و من آشپزی بلد نیستم.»

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=138732

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر