1

دایی: طاقت امتیاز از دست دادن نداریم

  • کد خبر : 138757
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۴

سرمربی پرسپولیس گفت که بر اثر اشتباهات خودمان بازی را واگذار کردیم.

علی دایی در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل ملوان اظهار کرد: ما بازی را بد شروع کردیم و در اثر اشتباه خودمان بود که گل خوردیم. بعد از گل اول فشار روی دروازه ملوان را زیاد کردیم و توانستیم به گل برسیم ولی مجددا در اثر یک اشتباه ساده گل دوم را دریافت کردیم. در نیمه اول بازی بسیار متعادل بود و ملوان خیلی باهوش عمل کرد. در نیمه دوم ما فشار زیادی به ملوان وارد کردیم و توپ و زمین دست ما بود.

وی ادامه داد: ما اصلا در این بازی مستحق باخت نبودیم و در دقایق آخر ما یک توپ به تیر دروازه ملوان زدیم که این هم از جذابیت‌های فوتبال است. بازیکنان من در ابتدا بازی را جدی نگرفته بودند ولی در نیمه دوم تلاش کردیم تا به گل برسیم و موقعیت‌های فراوانی را از دست دادیم. ما در چند ضد حمله توپ‌های خوبی را از دست دادیم. من به مردم انزلی و تیم ملوان تبریک می‌گویم.

دایی در ادامه گفت: من راجع به تیم خودم صحبت می‌کنم. باید نقاط ضعف‌مان را مرمت کنیم. باید بهتر و بیشتر کار کنیم چون نه طرفداران صبر زیادی دارند، نه ما آنقدر صبر داریم که امتیاز از دست دهیم. باید شرایط را روز به روز بهتر کنیم و غرور و منیت را کنار بگذاریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد جدایی سید جلال حسینی و خلعتبری گفت: کاری در مورد جدایی این دو بازیکن از دست ما برنمی‌آمد چون قرارداد آن‌ها تمام شده بود و با باشگاه‌های دیگری به توافق رسیدند و رفتند.

وی در پایان گفت: ما چند بازیکن مصدوم داریم. من امروز بازیکنی در کناره‌های زمین نداشتم. امیدوارم که هرچه زودتر بازیکنان مصدوم ما به ما برسند. ما توپ‌های ساده‌ای را امروز لو دادیم باید از لحاظ فنی خود را تقویت کنیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و حواشی خاص خود را دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=138757

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر