1

رباط صلیبی مهاجم پرسپولیس پاره شد

  • کد خبر : 138923
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۶

پزشک معالج رضا نوروزی گفت: این بازیکن تا دو هفته دیگر تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت. کل درمان ۶ ماه به طول می انجامد و برنامه این است که او در ماه اسفند به تمرینات بازگردد.

با تائید پزشکان خبر پارگی رباط صلیبی رضا نوروزی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تائید شد.

این مهاجم حالا باید به مداوای زانوی پای راستش که دچار مصدومیت شده بپردازد و اگر مجبور به عمل جراحی شود بین ۶ تا ۷ ماه را به دور از میادین خواهد بود.

نوروزی در دیدار مقابل ملوان گل زد اما این گل برایش بد یمن بود و این مهاجم حالا با این مصدومیت روبرو شده است.

کیهانی: نوروزی تا ۲ هفته دیگر جراحی می‌شود/ او اسفندماه به تمرینات بر می‌گردد

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سهراب کیهانی پزشک معالح رضا نوروزی گفت: با انجام معاینات و مشاهده  MRI پارگی کامل رباط صلیبی زانوی رضا نوروزی تایید شد و او تا دو هفته دیگر تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در این دو هفته با انجام فیزیوتراپی و مصرف دارو نسبت به کاهش التهاب و آماده‌سازی زانو جهت انجام عمل جراحی اقدام می‌کنیم. طول دوره درمان شش ماه خواهد بود و این بازیکن در ماه اسفند آماده بازگشت به تمرینات خواهد شد تا بتواند در بازی های نیم فصل دوم و جام قهرمانان آسیا تیمش را همراهی کند.

دکتر کیهانی افزود: جراحی‌های موفق بسیاری در ایران انجام شده است که از جمله آنها جراحی صورت گرفته روی پای دیگر رضا نوروزی در چند سال قبل بود. با توجه به آشنایی وی نسبت به شرایط موجود و همکاری خوبی که خواهد داشت برای یک دوره بازتوانی هم جای نگرانی نیست. در حال حاضر ایران میزبان ورزشکاران کشورهای همسایه است که برای این نوع جراحی و موارد مشابه از امکانات ما استفاده می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنانی مانند هادی نورزی، امید عالیشاه، سوشا مکانی و تعدادی از ملی‌پوشان فوتبال کشورمان بعد از پشت سر گذاشتن همین آسیب‌دیدگی بدون مشکلی به میادین بازگشتند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=138923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر